beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 25 november 2018
  • 5 reacties
  • 257 keer bekeken

Ik kan niet inloggen bij mijn Telfort. Mislukt elke keer.
Van alles geprobeerd maar het lukt niet,
Ik heb nieuwe wachtwoord aangevraagd maar krijg geen email of bericht teruggestuurd.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 november 2018, 11:07

Goedemorgen s.traas, welkom op het forum! Niet fijn dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt, ik help je graag op weg. Is de gebruikersnaam waarmee je moet inloggen wel bekend? En is er een specifieke reden waarvoor je wilt inloggen, waar ik je misschien ook mee kan helpen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen s.traas, welkom op het forum! Niet fijn dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt, ik help je graag op weg. Is de gebruikersnaam waarmee je moet inloggen wel bekend? En is er een specifieke reden waarvoor je wilt inloggen, waar ik je misschien ook mee kan helpen?
Goedenmiddag,
Dit was het account van mn vrouw. Deze van mijzelf. Inlognaam is volgens mij s.traas@telfort.nl
Ww. Heb ik opnieuw aangevraagd, maar werkt niet. Heb niet iets specifieks nodig, maar wilde er wel even graag in kijken.
Gr Sander Traas
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen Sander! Ik kan me voorstellen dat je op Mijn Telfort wilt kunnen inloggen 🙂 Alleen al om even te kijken inderdaad. Wil je inloggen voor het pakket van thuis, of juist voor je mobiele abonnement?
Het is inmiddels telefonisch opgelost. Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +8
Hi Sander, fijn om te horen dat het opgelost is, dankjewel voor je reactie 🙂

Reageer