beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet......

  • 11 juli 2016
  • 2 reacties
  • 498 keer bekeken

Nadat de verbinding nu eindelijk een aantal maanden redelijk goed werkt, kan ik niet meer inloggen op Mijn Telfort. Gelukkig is er de optie "wachtwoord vergeten" om weer toegang te krijgen zou je zeggen. JAMMER! Gebruikersnaam en laatste drie cijfers van het rekeningnummer komen niet overeen.... dat is vreemd......het incasseren van dat rekeningnummer lukt wel.......en toch kan ik niet inloggen!
icon

Beste antwoord door pvananen 11 juli 2016, 11:06

al opgelost door telefonisch contact. Het is nieuw dat je achter je gebruikersnaam @telfort.nl moet zetten.....
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

al opgelost door telefonisch contact. Het is nieuw dat je achter je gebruikersnaam @telfort.nl moet zetten.....
Reputatie 8
Badge +2
Hallo pvananen!

Bedankt voor het aanmaken van een topic. Bij mijn weten dien je al een een tijd in te loggen met '@telfort.nl' achter de gebruikersnaam. Het is in ieder geval fijn om te horen dat het je nu gelukt is.

Mocht je nog een andere vraag hebben, maak je dan even een nieuw topic aan alsjeblieft?

Hier gaat 'n slot op.