Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 21 december 2015
  • 11 reacties
  • 710 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan niet meer inloggen op mijn telfort en een nieuw ww aanvragen lukt ook al niet. Dit is de zoveelste topic die ik deze maand start wat een elende.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Geronimo, wat lastig dat je op dit moment geen gebruik kunt maken van Mijn Telfort. Ik help je hier graag bij. Gaat het om een vaste of mobiele aansluiting? Wil je jouw 06-nummer, postcode en huisnummer naar mij sturen in een privébericht?
Reputatie 1
Gestuurd
Reputatie 1
Hoi Geronimo,

Hoewel het erg vervelend is, is het wel een interessante 'case'.
Heb namelijk erg vaak hetzelfde probleem.
Alleen het aanvragen van een nieuw wachtwoord lukt bij mij wel.
Dus voor mij is de 'workaround' om elke keer bij het inloggen een nieuw wachtwoord op te vragen.
Bij mij gaat het overigens om Mijn Telfort - Internet

@ Christy: komt dit probleem vaker voor?
Reputatie 4
Badge +1
Dag D.Quichotte, moet jij elke keer bij het inloggen een nieuw wachtwoord opvragen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je eenmaal een nieuw wachtwoord hebt gekregen, kun je deze toch blijven gebruiken?
Reputatie 1
Nog steeds niks gezien of gehoord
Reputatie 4
Badge +1
Wat vervelend Geronimo. Ik heb de brieven zojuist zelf verstuurd. Deze krijg je binnen 5 werkdagen alsnog binnen. Laat je mij weten of je deze hebt ontvangen?
Reputatie 1
Ben benieuwd?
Reputatie 1
Eindelijk gelukt dank je christy
Reputatie 4
Badge +1
Ah wat fijn om te lezen Geronimo. Bedankt voor je berichtje 🙂
Beste Christy, wellicht kun je mij ook verder helpen. Ik probeer in te loggen op Mijn Telfort, maar bij het opvragen van mijn wachtwoord, ontvang ik geen code per sms. Groet, Hilde
Hoi,
Ik kan dus ook niet inloggen en ook geen nieuw wachtwoord aanvragen.
Ofja, dat kan wel. Maar als ik dan de code invoer en een nieuw wachtwoord, geeft hij aan dat het wachtwoord niet aan alle eisen voldoet,
terwijl dus wel alle vinkjes groen zijn.
Tevens geeft hij aan dat ik het te vaak heb geprobeerd en het over een uur nog een keer moet proberen.
Dit was 2 uur geleden al zo, na 2x proberen en nu dus zo na 1x.
Dan wil ik wel graag bellen, maar zelfs voor klanten kost het geld om met jullie service te bellen en mijn minuten zijn al op.
Thanks

Reageer