beantwoord

Inloggen Mijn Telfort: gebruiker bestaat niet

• 20 september 2019
  • 10 reacties
  • 302 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Twee weken geleden vergeefs geprobeerd in te loggen op Mijn Telfort met 06 nummer. Na mislukken geprobeerd in te loggen met gebruikersnaam xxxx@Telfort.
Na een nieuw wachtwoord ingesteld te hebben lukte inloggen wel.
Als ik nu probeer in te loggen met gebruikersnaam en nieuw wachtwoord dan lukt het niet met de mededeling dat gebruiker niet bestaat.
Nu loop ik al enige jaren rond op deze planeet en ben al lang gebruiker van Telfort dus ga ik er maar van uit dat ik wel besta.
Blijft het probleempje dat ik niet in Mijn Telfort kom.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 20 september 2019, 12:18

Dag @Ed W.. Van harte welkom hier. Goed dat je dit meldt. Probeer je in te loggen op Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? We krijgen meerdere berichten van klanten die tegen de foutmelding 'Gebruiker bestaat niet' aan lopen bij het inloggen op Mijn Telfort Thuis. Het instellen van een nieuw wachtwoord lukt inderdaad wel, maar daarna gaat het weer mis. Wil je eens proberen in te loggen met zowel je oude als je nieuwe wachtwoord? En kun je dan de data en tijdstippen van de inlogpogingen aan mij doorgeven? Dan kan ik het namelijk doorgeven aan de ontwikkelaars van Mijn Telfort.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Ed W.. Van harte welkom hier. Goed dat je dit meldt. Probeer je in te loggen op Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? We krijgen meerdere berichten van klanten die tegen de foutmelding 'Gebruiker bestaat niet' aan lopen bij het inloggen op Mijn Telfort Thuis. Het instellen van een nieuw wachtwoord lukt inderdaad wel, maar daarna gaat het weer mis. Wil je eens proberen in te loggen met zowel je oude als je nieuwe wachtwoord? En kun je dan de data en tijdstippen van de inlogpogingen aan mij doorgeven? Dan kan ik het namelijk doorgeven aan de ontwikkelaars van Mijn Telfort.
Reputatie 3
Badge
@Natasja - Telfort
Om 14:11u ingelogd met 06 nummer en oud wachtwoord. Kom er nu wel in!
Overigens heb ik geen keuze tussen inloggen op thuis of mobiel, omdat die gekoppeld zijn.
Het leuke is nu deze keer dat ik wel kan inloggen, maar niet goed kan uitloggen. Als ik uitlog dan verschijnt keurig de mededeling dat ik succesvol ben uitgelogd, maar opnieuw inloggen kan niet omdat nog steeds "uitloggen" als keuze staat bij Mijn Telfort.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Ed W.. Fijn dat je met het oude wachtwoord en je 06-nummer wel kunt inloggen. Als je Mijn Telfort Mobiel en Mijn Telfort Thuis hebt samengevoegd kun je inderdaad na het inloggen switchen tussen de tabbladen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Gaat het uitloggen nog steeds moeizaam? Ervaar je dat zowel met de app als de website? Ben je nog tegen die foutmelding aan gelopen? Ik lees het graag.
Reputatie 3
Badge
@Natasja - Telfort
Inloggen met 06 gaat nog steeds goed, uitloggen gaat ook goed alleen blijft in Mijn Telfort nog steeds na de mededeling dat ik succesvol ben uitgelogd uitloggen i.p.v. inloggen staan.

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Ed W.. Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Je topic was me even aan de aandacht ontsnapt. Ik heb bovenstaand probleem gemeld binnen de organisatie. Bij het reproduceren ervan komt aan deze kant wel gewoon de optie 'Inloggen' te staan onder het tabblad 'Mijn Telfort', nadat er is uitgelogd. Wil je daarom eens controleren of het bijvoorbeeld wel goed gaat in Chrome? En zou je ook eens je tijdelijke internetbestanden, cookies en browsergeschiedenis willen verwijderen als het in Chrome niet lukt? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Ed W.. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop van harte dat dit betekent dat zowel het in- als uitloggen inmiddels weer werkt zoals het hoort. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, laat dit dan gerust weten.
Reputatie 3
Badge
Inloggen werkt wel, uitloggen niet. Maar omdat ik druk bezig ben met de verkoop van mijn vorige woning heb ik nog geen tijd gehad dit met een andere browser te testen. Is verder ook niet belangrijk. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Reputatie 8
Badge +9
Inloggen werkt wel, uitloggen niet. Maar omdat ik druk bezig ben met de verkoop van mijn vorige woning heb ik nog geen tijd gehad dit met een andere browser te testen. Is verder ook niet belangrijk. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Hallo @Ed W.. Geen probleem! Dat lijkt me inderdaad nogal een gebeuren. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.
Reputatie 3
Badge
Met Edge getest en warempel: daar gaat alles goed. Schijnt dus toch aan Firefox te liggen!
Reputatie 8
Badge +9
Met Edge getest en warempel: daar gaat alles goed. Schijnt dus toch aan Firefox te liggen!
Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het dan wel goed gaat! Dan is dat nu in ieder geval duidelijk.☺

Reageer