beantwoord

Inloggen Mijn Telfort en e-mailadres wijzigen

• 5 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 253 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen. De inloggegevens ben ik kwijt geraakt en mijn email is gehackt. Hoe kom ik achter mijn inloggegevens en hoe kan ik een nieuw email adres aanmaken.

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Mevrouw B74 7 oktober 2019, 20:13

Ik heb het zelf al opgelost ik heb maar eens in mijn internet bankieren gekeken en daar zag ik mijn gebruikersnaam staan.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Inloggen waar, bij je Telfort account?
En welk e-mail account is gehackt, die van Telfort, of bijv. G-mail?
Hoe weet je dat je e-mail account is gehackt, worden er mails mee verstuurd, welke je niet zelf hebt verstuurd? Is je wachtwoord van je e-mail veranderd zodat je er niet meer inkomt?
Zoals ik al zei ben ik de inlog gegevens kwijt. En kom ik niet meer in mijn email. Hoe kan ik weer inloggen want Ik Wil mijn Telfort thuis abonnement veranderen. Kunnen jullie nieuwe inloggegevens opsturen. Ik weet gewoon mijn gegevens niet meer omdat ik er geen gebruik van maak.
Kunnen jullie het email adres voor mij wijzigen en me een nieuwe link sturen waarin ik mijn we kan wijzigen.
Reputatie 8
Nee, dat kan ik niet, want ik ben niet van Telfort, maar ook maar gewoon een klant.
Morgen, is de klantenservice weer te bereiken, en webcare weer aanwezig. Succes morgen.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Mevrouw B74, welkom hier op ons forum. Dat klinkt niet als een fijne situatie, ik help je graag op weg om dit op te lossen.

Ik lees verschillende dingen in je berichten: Inloggen op Mijn Telfort lukt niet, je e-mailadres is gehackt en je wilt graag aanpassingen doen aan het pakket, maar dit alles lukt niet. Heb ik het zo goed samengevat? Gaat het om een e-mailadres van Telfort dat gehackt is en wat is er precies gebeurd?

Kan je voor mij ook je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat om je postcode, huisnummer, klantnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en je verder helpen.
Ik heb het zelf al opgelost ik heb maar eens in mijn internet bankieren gekeken en daar zag ik mijn gebruikersnaam staan.
Reputatie 8
Badge +10
@Mevrouw B74 Fijn dat je het op die manier de oplossing hebt gevonden. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.

Reageer