beantwoord

Inloggen Mijn Telfort account geeft vreemd herstel e-mailadres

• 11 januari 2020
  • 3 reacties
  • 209 keer bekeken

Wanneer ik mijn inlog ww bij "mijn Telfort” wil herstellen dan krijg ik een Yahoo herstel email (deels). Dit kan ik nooit ingericht hebben omdat ik altijd metmijn eigen domein (of evt Gmail) werk.  Hoe kan ik Telfort nu wel bereiken om aan te geven dat iemand mijn prive domein / email gebruikt (overgenomen ) om in te loggen in  mijn account ? Ik wilde mijn diensten gaan uitbreiden , maar dit is niet gemakkelijk (voor mij) bij Telfort 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 januari 2020, 10:44

Hoi @MBies, welkom bij ons op het forum. Geen zorgen, er is niets overgenomen door anderen. Als je een nieuw wachtwoord probeert in te stellen voor de Mijn Telfort en je krijgt daarbij een onbekend e-mailadres te zien, betekent het dat er een voor ons onbekende gebruikersnaam is ingevoerd. Heb je de gebruikersnaam gebruikt die je van ons aan het begin van het abonnement hebt gekregen gebruikt, of had je zelf al een Telfort ID aangemaakt?

Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al op je forumprofiel hebt ingevuld, zou je daar (bij "Extra informatie”) ook de laatste 3 cijfers van je IBAN aan kunnen toevoegen? Als je het, naast de antwoorden op de vragen, hieronder laat weten als je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken wat ik kan zien over de gebruikersnaam.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MBies, welkom bij ons op het forum. Geen zorgen, er is niets overgenomen door anderen. Als je een nieuw wachtwoord probeert in te stellen voor de Mijn Telfort en je krijgt daarbij een onbekend e-mailadres te zien, betekent het dat er een voor ons onbekende gebruikersnaam is ingevoerd. Heb je de gebruikersnaam gebruikt die je van ons aan het begin van het abonnement hebt gekregen gebruikt, of had je zelf al een Telfort ID aangemaakt?

Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al op je forumprofiel hebt ingevuld, zou je daar (bij "Extra informatie”) ook de laatste 3 cijfers van je IBAN aan kunnen toevoegen? Als je het, naast de antwoorden op de vragen, hieronder laat weten als je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken wat ik kan zien over de gebruikersnaam.

Beste Jasper,  ondertussen is alles opgelost. De telefonische helpdeskmedewerker gaf aan dat ik niet mijn prive inlog kon gaan gebruiken , maar vastzat aan de initiele inlog (xxx@planet.nl) bij aanvang account. toevallig kreeg ik daarna een mail dat ik mijn inlog beter kon omzetten naar een email ivm samenvoegen dienst (en samengaan met KPN ?)  dus het kon wel.  De xxx@yahoo.com  gegevens en telefoon xxx000 blijken nep gegevens te zijn die Telfort zelf heeft ingevuld bij een ongebruikt inlog/email. (waarom deze verwarrende settings kon de helpdesk medewerker ook niet aangeven , maar hij gaf dat hij dit probleem vaker te horen heeft gehad en snapt de reden ook niet, ‘we hebben er mee om te gaan”) Ik hoop dat het met KPN samen wat soepeler gaat allemaal , want ik heb het gevoel dat ik bij Telfort altijd problemen heb wanneer ik met mijn account aan de gang moet (ik maak als ICT ZZP'r ook nog gebruik van Telfort zakelijk , maar dat is dan weer niet samen te voegen). kortom opgelost ., op naar het volgende probleem ……..

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het via de telefonische collega's is gelukt @MBies. Het had wel wat voeten in de aarde begrijp ik, maar je kunt weer inloggen en het werkt. Zakelijke pakketten kunnen inderdaad niet gekoppeld worden aan de Mijn Telfort voor consumenten, dat klopt. Over zakelijke pakketten is voor mij ook niets in te zien, dat is een aparte afdeling. 

Hopelijk loop je nu niet meer tegen problemen aan, en anders zitten we voor je klaar om te helpen!

Reageer