beantwoord

Inloggen mijn telfort

• 14 januari 2019
  • 1 reactie
  • 133 keer bekeken

Hallo,
Ook ik ondervind problemen met het inloggen op mijn telfort. Telefonisch het abonnement afgesloten en sindsdien geen bevestiging ontvangen met klantnummer enz. (althans, niet op het juiste emailadres).

Graag zou ik een nieuwe wachtwoord willen aanmaken en duidelijk willen krijgen wat er nu staat als gebruikersnaam.

Kunnen jullie mij helpen?

Groet,
Twan

Admid: Topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 januari 2019, 11:19

Hallo @TwanVOS, welkom op het Telfort forum en welkom bij Telfort! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je gisteren, zo'n 2 uur na het plaatsen van dit topic, ook via de chat contact hebt gehad met een collega. Daarbij is de bevestiging nogmaals gestuurd en is het contacte-mailadres aangepast zodat je alle berichten vanaf nu wel zult ontvangen. Is in die chat verder alles verduidelijkt, of kan ik nog iets voor je betekenen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @TwanVOS, welkom op het Telfort forum en welkom bij Telfort! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je gisteren, zo'n 2 uur na het plaatsen van dit topic, ook via de chat contact hebt gehad met een collega. Daarbij is de bevestiging nogmaals gestuurd en is het contacte-mailadres aangepast zodat je alle berichten vanaf nu wel zult ontvangen. Is in die chat verder alles verduidelijkt, of kan ik nog iets voor je betekenen?

Reageer