beantwoord

Inloggen Mijn Telfort

• 18 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik kan niet inloggen bij mijn Telfort altijd mislukt.
Van alles geprobeerd maar lukt mij niet,
Ik heb nieuwe wachtwoord aangevraagd maar krijg geen email of bericht teruggestuurd.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 oktober 2018, 12:40

ik heb de gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Een nieuw wachtwoord is onderweg naar jouw hotmail adres. Kijk ook even in de map ongewenst, als deze niet in de Postvak In is aangekomen. Wil je laten weten of het gelukt is?

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen, ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels weer kan inloggen.
Bekijk reactie

7 reacties

Je kent dit topic met hulptips?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Dat heb ik alles geprobeerd.
Werk niet
Gebruikersnaam een wachtwoord komen
automatische op scherm zijn opgeslagen. Ik heb altijd gebruik nu doet niet meer
En toen heb gedaan wat als laatste in de startpost van dat topic wordt gevraagd?

Na de bovenstaande tips ...

Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
  • Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel? Als je inlogt op mobiel, kun je alleen inloggen als je simkaart niet (tijdelijk) geblokkeerd is.
  • Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
  • Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.
Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Blourenco, welkom op het Forum. Wat balen dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Gaat het hierbij om Mijn Telfort voor Thuis? Ik wil in ieder geval graag eens meekijken. Ik mis daarvoor alleen nog het huisnummer. Zou je die willen toevoegen aan jouw profiel? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je kijken hoe het zit met jouw Mijn Telfort.
Hoi Bart, mij huis nummer is **
Reputatie 8
Badge +11
ik heb de gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Een nieuw wachtwoord is onderweg naar jouw hotmail adres. Kijk ook even in de map ongewenst, als deze niet in de Postvak In is aangekomen. Wil je laten weten of het gelukt is?
Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen, ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels weer kan inloggen.

Reageer