beantwoord

Inloggen Mijn Telfort

  • 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 388 keer bekeken

Badge
Altijd mijn Telfort werkend gehad voor het mobiele nummer van mijn vrouw. Vandaag nieuw abonnement gestart voor mijzelf en ben mijn Telfort app kwijt.
Nieuw wachtwoord aangevraagd maar ik krijg hem niet meer actief.
Niet meer die van mij vrouw, maar ook die ik boor mezelf wil hebben krijg ik niet actief.
Irritant, heeft iemand hier een oplossing voor
J.P.POST
icon

Beste antwoord door Michael 1 februari 2017, 17:26

Hoi Jan,

Er is een storing met het inloggen op Mijn Telfort. Deze wordt spoedig verholpen.

Wil je het later nog eens proberen? Bedankt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jan,

Er is een storing met het inloggen op Mijn Telfort. Deze wordt spoedig verholpen.

Wil je het later nog eens proberen? Bedankt.