Inloggen mijn Telfort

  • 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 351 keer bekeken

Ik heb al twee weken problemen om in mijn telfort te komen thuis, vorige week maar weer gebeld krijg als antwoordt we sturen nu een link, maar helaas wat er ook gebeurd geen link, dan sturen wij er een per post, 13 januari krijg ik 3 brieven met in elke brief een andere code, geen van de drie codes werken, vandaag maar weer gebeld, we sturen nu per mail een code maar helaas weer geen code via de mail, 5 minuten gewacht aan de telefoon, zegt de dame ik kan u niet verder helpen ik zal een klacht aanmaken dan wordt u gebeld wanneer kon ze niet zeggen. We zijn nu een paar weken verder maar nog steeds kan ik niet in mijn Telfort weet iemand raad. of de oplossing

1 reactie

Dit gebeurt wel vaker.
Webcare heeft er een speciaal topic voor gemaakt:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-telfort-problemen-opnieuw-instellen-mijn-telfort-wachtwoord-61493

Reageer