Inloggen Mijn Telfort

• 13 juli 2016
  • 14 reacties
  • 7717 keer bekeken

Badge
Inloggen op Mijn Telfort lukt niet. Gebruikersnaam(06-nummer) en wachtwoord kloppen(ook een vervangend wachtwoord gebruikt).
Ik krijg steeds de melding: Oeps er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Ik wil een nieuwe simkaart activeren. Dat kan dus niet op Mijn Telfort. Ik gebruik nu dan maar mijn oude simkaart om te bellen enz.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Er is/was een storing met inloggen op mijn Telfort en zojuist is het mij wel gelukt vandaar is/was.

Wellicht werkt het via onderstaande link

https://www.telfort.nl/mobiel/activatie/resend_actcode/
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jac!

Welkom.

Jammer dat het inloggen op Mijn Telfort niet lekker verliep. Kun je aangeven wat nu de status is? Het klopt namelijk wat jimny oppert, er was een storing, deze is inmiddels verholpen.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Badge
Er is/was een storing met inloggen op mijn Telfort en zojuist is het mij wel gelukt vandaar is/was.

Wellicht werkt het via onderstaande link

https://www.telfort.nl/mobiel/activatie/resend_actcode/

Dank voor je reactie!

Deze link is voor mij niet relevant, want ik kan niet op Mijn Telfort komen. De activatiecode kan ik dus niet gebruiken.
Badge
Hoi Jac!

Welkom.

Jammer dat het inloggen op Mijn Telfort niet lekker verliep. Kun je aangeven wat nu de status is? Het klopt namelijk wat jimny oppert, er was een storing, deze is inmiddels verholpen.

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Bedankt voor je reactie!

De status is hetzelfde: "Oeps........"
Ik heb een mail naar Telfort gestuurd. Binnen 10 dagen krijg ik antwoord.
Ik blijf het wel proberen!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jac,

Ik moet je helaas teleurstellen. Er is momenteel weer een storing met het inloggen op Mijn Telfort. Technici werken aan een oplossing.

Blijf het proberen alsjeblieft. 🙂
Badge
Hoi Jac,

Ik moet je helaas teleurstellen. Er is momenteel weer een storing met het inloggen op Mijn Telfort. Technici werken aan een oplossing.

Blijf het proberen alsjeblieft. :)

Via de klantenservice heeft een medewerker op afstand mijn nieuwe simkaart geactiveerd . Er was geen medewerker beschikbaar die mijn inlogprobleem kan oplossen.
Het inloggen lukt nog steeds niet.
Nog steeds "Oeps er gaat iets mis. Probeer later opnieuw."
Ik wacht op het Telfort-antwoord via de mail.
Inloggen op Mijn Telfort lukt niet. Gebruikersnaam(06-nummer) en wachtwoord kloppen(ook een vervangend wachtwoord gebruikt).
Ik krijg steeds de melding: Oeps er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Ik wil een nieuwe simkaart activeren. Dat kan dus niet op Mijn Telfort. Ik gebruik nu dan maar mijn oude simkaart om te bellen enz.

Dat later is voor Telfort een zeer ruim begrip. Ben vanaf 13 juni bezig om inloggen binnen mijn telfort omgeving weer te krijgen als voorheen. De reacties van deze moderators zijn om je even zoet te houden in de hoop dat je het op een gegeven moment vanzelf opgeeft. Zijn druk bezig de particuliere klanten van zich af te keren omdat er schijnbaar niet genoeg aan verdient wordt. Ja snel opheffen dus dat Telfort, zal ze een handje helpen!
Hoi Jac,

Blijf het proberen alsjeblieft. :)

Via de klantenservice heeft een medewerker op afstand mijn nieuwe simkaart geactiveerd . Er was geen medewerker beschikbaar die mijn inlogprobleem kan oplossen.
Het inloggen lukt nog steeds niet.
Nog steeds "Oeps er gaat iets mis. Probeer later opnieuw."
Ik wacht op het Telfort-antwoord via de mail.

Momenteel is dus niet nu maar al een geruime tijd. En is een steeds terugkerend probleem dat Telfort schijnbaar blijft achtervolgen. Al jaren lang!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Meester Jac,

Goed dat de klantenservice de nieuwe simkaart heeft geactiveerd voor je! Kun je inmiddels wel weer inloggen?

Hoor het graag!

@Pa00,

Structurele problemen wat het inloggen op Mijn Telfort betreft, komen mij niet bekend voor. Wel komt het weleens voor dat er storing is, mede omdat we druk bezig om meerdere platformen 'onderwater' aan elkaar te koppelen.

Graag ontvang ik je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht, zodat ik dit kan laten uitzoeken en jou hierover kan laten benaderen.

Ik zie je reactie tegemoet.
kom eens ff op mijn probleem reageren ipv topics van 2 weken oud te uppen. te schandalig voor woorden dit https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/geen-toegang-meer-mijn-telfort-58772
Reputatie 8
Badge +2
kom eens ff op mijn probleem reageren ipv topics van 2 weken oud te uppen. https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/geen-toegang-meer-mijn-telfort-58772
Bedankt voor je reactie. Wij 'uppen' hier niet op het forum. Vermoedelijk is jouw reactie ons ontschoten, waarvoor mijn oprechte excuses.

Inmiddels heeft een collega van mij gereageerd op het topic.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Meester Jac,

Ik heb een reactie gegeven op je privébericht. Wil je daar eens naar kijken?

Bedankt alvast.
Mijn Telfort op mijn laptop werkt prima, maar op mijn Ifhone krijg steeds poeps er ging iets fout te zien. En op mijn laptop de foutmelding fout 229

Reageer