beantwoord

Inloggen Mijn Telfort

• 19 juni 2016
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant en probeer in te loggen op mijn Telfort. Dat lukt helaas niet. Ik heb niet per e-mail of per sms een wachtwoord ontvangen. Ook mijn gebruikersnaam is onbekend. Als je via de site een vraag wil stellen lukt dat niet, omdat ook hier om bovengenoemde gegevens wordt gevraagd. Graag word ik geholpen met inloggen.
icon

Beste antwoord door Enterprise 19 juni 2016, 09:59

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is je SIM-kaart nu voorzien van een tijdelijk nummer en dat moet je gebruiken om in te loggen op 'Mijn Telfort mobiel'.
Dat tijdelijke nummer staat nergens vermeldt maar als je even naar een andere mobiel belt dan staat het nummer in de display van het toestel waarnaar je belt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Gaat het telfort mobiel dan kun je inloggen met je mobiel nummer en een eigen wachtwoord
ik heb mijn mobiele nummer ingevoerd, maar dat lukt helaas niet. Dan krijg ik dat gebruikersnaam onbekend is.
Reputatie 8
Badge +10
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is je SIM-kaart nu voorzien van een tijdelijk nummer en dat moet je gebruiken om in te loggen op 'Mijn Telfort mobiel'.
Dat tijdelijke nummer staat nergens vermeldt maar als je even naar een andere mobiel belt dan staat het nummer in de display van het toestel waarnaar je belt.
Ja het werkt. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Ja het werkt. Bedankt!
Graag gedaan... 😃