beantwoord

Inloggen mijn telfort

• 8 februari 2014
  • 18 reacties
  • 2796 keer bekeken

Waarom kan ik niet inloggen op mijn telfort.
Aangezien mijn wachtwoord niet werkt, probeer ik een wachtwoord
via de sms te ontvangen.
Maar na meerdere malen wachtwoord aanvragen, nog nooit geen sms ontvangen ?

M.v.g Bert
icon

Beste antwoord door Denise 27 februari 2014, 12:38

@06********,

Erg vervelend dat inloggen niet lukt. Ik help je graag verder om te zorgen dat het wordt opgelost. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Tevens ontvang ik hierbij ook graag een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Bert,
Heb je het e-mailadres gevalideerd bij Telfort?
Dan zou je ook de optie moeten hebben om het wachtwoord per e-mail naar je te sturen.

Anders wordt het een belletje naar de klantenservice maandag. De klantenservice kan je ook helpen aan een tijdelijk wachtwoord waarmee je kunt inloggen. Je kan ook wachten tot een Webcare medewerker je topic oppakt maar hou rekening met een verwerkingstijd van enkele werkdagen.
Inloggen mijn telfort werkt nog steeds niet.
Krijg geen nieuwe code toe gestuurd via aanvraag code via sms !!!

Als er nu binnen een paar dagen niet gereageerd word, is dit mijn laatste jaar
telfort in ieder geval !

Grt Bert
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Erg vervelend dat inloggen niet lukt. Ik help je graag verder om te zorgen dat het wordt opgelost. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Tevens ontvang ik hierbij ook graag een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Hallo
Ik ben mijn ww vergeten en nu heb ik al 3 keer een aanvraag gedaan voor nieuw
maar krijg maar geen brief thuis gestuurd met een tijdelijk ww om ww opnieuw in
te stellen
en wil ik ander ww via mail kan ik alleen mijn telfort mail gebruiken ik vindt dit wel zo achterlijk omdat ik immers
niet meer kan inloggen
is er bij telfort dan echt geen mogelijkheid om dit naar een andere mail te sturen ??
graag een antwoord
en alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Ik heb het tijdelijke wachtwoord zojuist opnieuw verstuurd. Laat je weten of het is gelukt? Graag ontvang ik nog een suggesite voor een andere gebruikersnaam.

@peter221,

Welkom op het forum!
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Ik kan "Mijn Telfort" plotseling niet inloggen.
Mijn 06-nummer is onbekend!!
Tot nu toe heb ik altijd zonder problemen ingelogd met hetzelfde nummer.
Eerste instantie dacht ik dat ik mijn wachtwoord heb vergeten.
Maar als mijn06-nummer onbekend blijft kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen en zelfs naar klantenservice geen bericht sturen.
Heel vervelend.
Graag een snelle oplossing.
Reputatie 3
Badge +1
@momoko,

Welkom op ons forum!
Balen dat je niet kunt inloggen in Mijn Telfort. Jouw gebruikersnaam is jouw 06-nummer (zonder streepje).
Heb je reeds iets gewijzigd aan jouw abonnement?

Denise
ook ik kan al een kleine 2 maanden niet inloggen op de app

al honderd keer bewijz van spreken nieuw wachtwoord aangemakt maar helaas de app is denk ik overleden!

mensen doe geen moeite de app moet door telfort maar is goed nagekeken worden en of verwijderen en die nieuwe maar gaan plaatsen

wat ze ook vragen of dit of dat al gedaan heb het werkt niet tijdje terug was er ook een storing op die telfort app maar volgens mij is daar nog steeds niks aan gedaan want vanaf die tijd ken ik niks

telort hoe gaan jullie dit oplossen !??
Reputatie 3
Badge +1
@Femke32,

Balen dat je niet meer kunt inloggen op de app. Lukt het wel om in te loggen in Mijn Telfort via een vaste PC? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik verneem graag de uitkomst hiervan zodat ik je verder kan helpen.

Denise
her rare is het lukt me nu ook niet in teloggen via pc
ja app al 3 keer verwijder en  opnieuw geinstaleerd
Reputatie 3
Badge +1
@Femke32,

Dat is inderdaad vreemd. Ik help je graag verder om er voor te zorgen dat het weer werkt. Graag ontvang ik jou naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Badge +2
Wat belangrijk is is dat je met het tijdelijke wachtwoord niet kan inloggen op de App. Je moet eerst via de website het wachtwoord aanpassen, dan pas kan je (zonder problemen overigens) inloggen op de app. Dit geeft de app ook aan.

Daarnaast is het bij het tijdelijke wachtwoord van belang dat je de hoofdletters en kleine letters precies overneemt, en er geen punt (.) in het wachtwoord zit (de . staat voor het einde van de zin).
van het tijdelijk wachtwoord weet ik echt wel

en ja ik weet hoe het zit met wachtwoorden en gebruikersnamen die tegenwoordig overal

en nee ik had niks verkeerd gedaan in app maar die app werkt slecht ! Telfort hoort er iets aan te doen ik moet er op vertrouwen dat het blijft werken en ook gaat werken maar dat stukje is een beetje verdwenen bij mij
heb ook al ene paar keer met de helpdesk gebeld van telfort maar ben totaal niets op geschoten ja geld uitgeven aan het telefoon gesprek 0900 kosten
maar daar verdiend telfort alleen maar aan
Reputatie 3
Badge +1
@Femke32,

Ik heb een aantal dagen geleden gereageerd op jouw privéberict. Ik heb hierop geen respons ontvangen, werkt alles weer?

Denise
ja dat het ik al 4 keer gedaan maar zelfs dat helpt niet en kan nog steeds niet via de app in loggen word het niet is tijd dat telfort dit probleem bij zich zelf legt ?

ik zie zo veel van deze klachten dat het niet mer aan de klanten kan liggen kijken jullie de website en de app is na misschien zit er een foutje in ofzo en als je dat niet hersteld dan blijven de problemen !!!

Balen dat je niet meer kunt inloggen op de app. Lukt het wel om in te loggen in Mijn Telfort via een vaste PC? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik verneem graag de uitkomst hiervan zodat ik je verder kan helpen.

Denise
[/quote]
Reputatie 3
Badge +1
@Femke32,

Balen dat het nog steeds niet is gelukt. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik heb dit zojuist uitgezet bij de betreffende afdeling. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

Denise
Ik kan niet inloggen op 'Mijn Telfort' omdat ik mijn wachtwoord niet weet. Ik heb er één aangevraagd maar krijg de SMS niet. Aantal keren geprobeerd maar krijg hem niet binnen?

Om te mailen heb ik dit wachtwoord nodig wat dus niet kan en telefonisch is het lang wachten.

Kan iemand me hierbij helpen?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Wendy,

Rottig dat inloggen niet goed ging/gaat.

Mocht het probleem zich nog voordoen, wil je dit dan kenbaar maken in een nieuw topic? Je wordt dan met liefde verder geholpen!

Dit topic gaat bij dezen op slot.