Inloggen mijn telfort

• 14 november 2012
  • 5 reacties
  • 2102 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Tot voor kort kon ik zonder problemen inloggen in mijn telfort mobiel. Het gaat nu niet meer omdat hij mijn telefoonnr. niet meer kent. Als je dit kenbaar wilt maken bij de klantenservice waar ik geen goede ervaringen mee heb omdat ze slecht kunnen lezen wat je vraagt en een algemeen antwoord geven) moet je je inloggen, wat dus het probleem is. Aan de klantenservice bellen begin ik niet, omdat ik hiervoor moet betalen. Als Telfort allerlei mogelijkheden biedt om via internet zaken te regelen, moet het dus ook mogelijk zijn via internet een simpele vraag aan de klantenservice te stellen, in dit geval dus niet. De mededeling "er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens"  is ook een loze kreet, want het over 1 jaar nog eens proberen is ook later. Ik hoop dat dit later nog vandaag is.
Dus mijn vraag aan Telfort: Wanneer kan ik weer gewoon inloggen ?. 

5 reacties

Badge
Ik heb dus hetzelfde probleem, in dit geval gaat het om de belstatus en abonnementsgevens van mijn man. Zelf heb ik een andere provider en als ik de klantenservice wil bellen "herkent het systeem mijn nummer niet als klant en krijg ik geen contact, wordt verzocht het later nog eens te proberen"  Duuh, mijn man heeft zijn mobiel zelf mee en ik wil op internet dingen na kunenn kijken maar kan niet inloggen omdat zijn nummer niet zou bestaan? Dit is mij voorheen ook normaal gelukt, en inderdaad, per mail een vraag sturen vereist inloggen. Ja, dat was nou juist het probleem! Kan iemand vn telfort hier eens naar kijken svp? Tevens de bereikbaar voor klanten verbeteren door ook mensen die vanaf een ander mobiel nummer dan telforts eigen toe te staan.....service mag stukken beter dus.
Reputatie 3
Badge +1
@Franskia49 en eucalypta,

Het probleem rondom het inloggen op Mijn Telfort is inmiddels verholpen. Je kunt nu weer gebruik maken van Mijn Telfort.

Denise
Badge
@Denise Het probleem wat Franskia vermeld heb ik ook last van en het lijkt nog helemaal niet verholpen.
Ik kom er niet in en kan dus ook geen vraag versturen omdat ik niet KAN inloggen. 
hallo 

ik kan niet meer inloggen op mijn telfort en mijn dochter ook niet
 hoe kan dat wan de app van belstatus werkt al lang niet meer.
@Franskia49 en eucalypta,

Het probleem rondom het inloggen op Mijn Telfort is inmiddels verholpen. Je kunt nu weer gebruik maken van Mijn Telfort.

Denise
het is  nog niet opgelost

Reageer