inloggen lukt niet en wachtwoord komt niet op mail

• 28 november 2012
  • 3 reacties
  • 2225 keer bekeken

Badge
Ik wil graag inloggen op mijntelfort. Nu heb ik een wachtwoord aangevraagd met met 06 als gebruikersnaam. Daarvoor kwam een sms bericht.
na 3 keer inloggen werd ik geblokt. een uur later weer geprobeerd. zelfde resultaat.
Nu zit de sim inmiddels in een GSM kiezer en raakt het beveiligingssysteem van slag als ik de sim eruit haal.
dus nieuw voorlopig wachtwoord aangevraagd en aangegeven dat ik het in de mail wil hebben.
een wachtwoord in de mail bereikt mij niet.
en ja, ik heb dat eerste wachtwoord geprobeerd en heel erg opgelet dat ik hoofd en kleine letters goed deed.
kortom HELP

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Mariette,

Welkom op het forum!
Spijtig om te lezen dat het nog niet is gelukt om in te loggen via Mijn Telfort. Je gebruikersnaam is inderdaad het 06-nummer (zonder streepje). Heb je inmiddels al een mail ontvangen met het wachtwoord?
Mocht je niet in de gelegenheid zijn het wachtwoord per sms te ontvangen dan help ik je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
Hoi Denise, dank voor het aanbod. Maar het is niet meer nodig. Het wachtwoord werd door de quarantaine gefilterd. Ik hen dus inmiddels een wachtwoord en het aanloggen is gelukt
Reputatie 3
Badge +1
@Mariette,

Wat fijn dat het werkt!

Denise

Reageer