beantwoord

Inloggen lukt niet

• 3 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Kan niet meer op mijn Telfort en niet op het herstel adres. En de wachtijden van Telfort helpdesk zijn niet te overzien

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 oktober 2020, 13:36

Ik heb een mail naar jouw @telfortglasvezel adres gestuurd. Daar mee moet het weer lukken. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @henkl, welkom hier. 

Ik heb je even een eigen topic gegeven. Net even wat makkelijker. 

Ik kan je helpen. Kun je jouw Forumprofiel daarvoor voorzien van een e-mailadres waar je wel toegang tot hebt? Dan stuur ik daar een mail heen met een link waar je jouw wachtwoord voor Mijn Telfort kan wijzigen. Ook zie ik in jouw Forumprofiel nog graag de naam van de contractant terug. Hoor ik graag als je dat hebt gedaan, dan ga ik aan de slag. 

Reputatie 1

Ik heb in het profiel alle gegevens (verstopt) neergezet. Ook een email adres waar ik nog wel toegang tot heb. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb een mail naar jouw @telfortglasvezel adres gestuurd. Daar mee moet het weer lukken. 

Reputatie 1

Ik kan nog niet bij mailbox, die zie ik niet in mijn telfort. Stuur wel even een berichtje

Reputatie 8
Badge +12

We hebben al even contact gehad privé. Voor de eerste is het gelukt. Ik hoor graag van je of het voor jouw 2e mailadres ook gelukt is. 

Reageer