beantwoord

Inloggen lukt niet

• 23 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Hoi,

Ik weet mijn wachtwoord niet meer en het telefoonnummer voor de sms klopt niet.

Daarnaast weet ik het wachtwoord voor de webmail niet.

Ik wil graag inloggen om de pincode van de tv aan te passen want deze weet ik ook niet meer.

Haha oeps..

Groetjes 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 oktober 2019, 12:36

Dank je @Snoebel, die gegevens zie ik ook staan. Ik heb je een privébericht gestuurd met de juiste gebruikersnaam. Als je die gebruikt voor het herstellen van je wachtwoord zal er een mail worden gestuurd naar het gmail adres waar de facturen ook naar toe worden gestuurd. Lukt het daarna weer om in te loggen?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Snoebel, welkom bij ons op het forum. Het inloggen in de Mijn Telfort lukt niet begrijp ik, ik ga met je meekijken. Meestal als je een nummer of e-mailadres ziet wat je niet bekend voorkomt wordt dat veroorzaakt door een gebruikersnaam die niet juist is. Op je forumprofiel zie ik jouw adres al staan. Zou je daar ook je geboortedatum en laatste 3 cijfers van de IBAN aan kunnen toevoegen? Dan kan ik kijken welke gebruikersnaam het moet zijn en deze in een privébericht aan je sturen. Ik hoor het hieronder graag van je.

Hoi Jaser,

Groetjes

Admin: gegevens vaan profiel verplaatst

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @Snoebel, die gegevens zie ik ook staan. Ik heb je een privébericht gestuurd met de juiste gebruikersnaam. Als je die gebruikt voor het herstellen van je wachtwoord zal er een mail worden gestuurd naar het gmail adres waar de facturen ook naar toe worden gestuurd. Lukt het daarna weer om in te loggen?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Snoebel, ik heb nog geen reactie van je gezien, is het gelukt om weer in te loggen?

Hoi Jasper,

Ik heb gezocht maar kan dit privebericht nirt vinden. Waar kan ik deze zien?

Groetjes

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Snoebel, als je naar de inbox van de privéberichten zal je mij daarbij zien staan :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Heb je het privébericht kunnen vinden @Snoebel en is het daarmee gelukt?

Het is gelukt.

Bedankt voor de hulp!!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is. Als we nog iets anders voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic aanmaken, we helpen je graag.

Reageer