beantwoord

inloggen lukt niet

• 31 maart 2014
  • 2 reacties
  • 618 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeerde in te loggen maar had schijnbaar het verkeerde wachtwoord. Dus wat doe ik, ik vraag na twee pogingen die fout waren een nieuw wachtwoord aan. Dat wachtwoord ontving ik via de mail. Ik doe wat er in de mail staat en gebruik het per mail toegestuurde wachtwoord en ik krijg het bericht dat ik een fout wachtwoord heb ingevoerd en dat mijn telfort nu voor 60 minuten geblokkeerd is. Dit is me in het verleden al vaker gebeurd. Zit er een tijd tussen dat het tijdelijk wachtwoord wat jullie toezenden echt werkt bij het opnieuw inloggen ofzo?
Kunnen jullie daar aub iets aan verbeteren? 
icon

Beste antwoord door Denise 15 april 2014, 12:05

Welkom op het forum natasja1971!

Vervelend dat het wachtwoord niet direct werkte. Houd er wel rekening mee dat deze hoofdlettergevoelig is. Ik adviseer je om na het inloggen een nieuw wachtwoord aan te maken. Is het inmiddels wel gelukt?

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum natasja1971!

Vervelend dat het wachtwoord niet direct werkte. Houd er wel rekening mee dat deze hoofdlettergevoelig is. Ik adviseer je om na het inloggen een nieuw wachtwoord aan te maken. Is het inmiddels wel gelukt?

Denise
Reputatie 1
Inmiddels is het twee weken later en is het gelukt hoor. Geweldige service dat je al na twee weken antwoord krijgt als klant.... NIET DUS
Begin niet aan een forum als je toch geen vragen beantwoord of veels te laat zou ik zeggen. Klanten zitten niet te wachten op fora. Die willen service!!!!

Reageer