beantwoord

Inloggen in Mijn Telfort lukt niet

• 6 mei 2020
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Goedemorgen, 

Mijn oma weet het wachtwoord niet meer maar als we wachtwoord vergeten aanklikken staat er een email adres wat niet gebruikt wordt en het telefoonnummer voor het sms-je eindigt op 3 andere cijfers dan het nummer van haarzelf.

Hoe kunnen we dit nu veranderen?

Met vriendelijke groet, 

Tini de Geus - van der Linde.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 mei 2020, 09:27

Hoi @Tini, welkom op het forum! Wat goed dat je jouw oma helpt met het inloggen op Mijn Telfort. Is het haar ondertussen nog niet gelukt om in te loggen? Ik ben benieuwd welke gebruikersnaam ze gebruikt, zou je die ook aan het forumprofiel kunnen toevoegen (bij “Extra informatie”)? Door het op je profiel te zetten is het alleen voor jou en moderators te zien, dat is voor de privacy van jouw oma wel zo prettig. Daarna kan ik die vergelijken met de gebruikersnaam die is aangemaakt bij het begin van het abonnement. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul het forum profiel aan met de postcode en huisnummer + de laatste drie cijfers van de rekening van je oma dan ziet webcare om wie het gaat zodra het topic aan de beurt is

Postcode is ***.

Huisnummer: ***

Rekeningnummer. ***

Klantnummer: ***

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tini, welkom op het forum! Wat goed dat je jouw oma helpt met het inloggen op Mijn Telfort. Is het haar ondertussen nog niet gelukt om in te loggen? Ik ben benieuwd welke gebruikersnaam ze gebruikt, zou je die ook aan het forumprofiel kunnen toevoegen (bij “Extra informatie”)? Door het op je profiel te zetten is het alleen voor jou en moderators te zien, dat is voor de privacy van jouw oma wel zo prettig. Daarna kan ik die vergelijken met de gebruikersnaam die is aangemaakt bij het begin van het abonnement. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tini, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het oma nog gelukt om in te loggen in Mijn Telfort?

Hier is oma zelf en zij heet Tini. Nee ik ben nog geen steek verder gekomen.

Het antwoord dat ik kreeg was n.l. niet te bekijken, wat ik ook deed. Het bericht

opende NIET.

Reputatie 8
Badge +11

Je gebruikersnaam op het forum is @Tini, vandaar dat ik je zo aanspreek. Daardoor krijg je een notificatie dat je genoemd bent en dan weet je dat er hier een reactie is. Je zegt dat het bericht niet opende, welk bericht bedoel je precies en waar? Ik heb je tot nu toe alleen reacties hier op het forum gestuurd, heb je ook ergens anders een reactie gekregen? 

Je kunt de gebruikersnaam die jullie gebruiken nog aan je forumprofiel toevoegen, dan kan ik zie zoals gezegd vergelijken met de gebruikersnaam die ik zie staan. Als je daarna hieronder een berichtje plaatst om te zeggen dat je het hebt toegevoegd weet ik dat ik voor je kan kijken.

Reageer