beantwoord

Inloggen in Mijn Telfort lukt niet

• 4 september 2019
  • 6 reacties
  • 372 keer bekeken

Ik kan niet in de mijn omgeving van telfort. De oorzaak er staat een voor mij onbekend emailadres en ook een onbekend telefoonnummer op mijn naam? Wie heeft dit gedaan? Is telfort gehacked?
Ik kan niet bij mijn factuur, ik kan niet telfort bellen,
Hoe wordt dit opgelost?

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 september 2019, 19:12

Hallo @sc1001914378, welkom bij ons op het forum. Ik moet zeggen dat het mij ook nog niet helemaal duidelijk is. Waar zie je dat andere e-mailadres en telefoonnummer precies staan bij de Mijn Telfort? Is dat bij het inloggen, in een foutmelding, bij het resetten van het wachtwoord of ergens anders?
Als het bij het resetten van het wachtwoord is, is er niets aan de hand. In dit topic geven we bij punt 2 aan dat een onbekend e-mailadres of telefoonnummer bij het resetten komt door een onjuiste gebruikersnaam. Is dat wat je bedoelt? Of bedoelde je wat anders? Ik hoor graag een toelichting en een printscreen kan ook helpen zoals nelly jacoba noemt.
Bekijk reactie

6 reacties

Als je in wil loggen in MIjnTelfort kan je toch het goede mailadres of 06 nummer invullen?
Ja maar als het niet jouw telefoonnummer is noch jouw emailadres dan heb je een probleem. Hoe dat kan is een raadsel. Theoretisch zou dit niet kunnen, maar in de praktijk kan alles. Is telfort gehacked?
Het betreffen persoonsgegevens heeft Telfort ook een datalek gemeld aan de Autoriteit Persoonsgegevens? En hoeveel anderen zijn er gehacked? Ik ben in ieder geval niet benaderd door Telfort dat de gegevens niet juist zijn noch is er een correctie gemaakt. Het slot van het liedje is dat ik niet meer in mijn eigen account kan en er van alles met de gegevens kan worden gedaan. Ik ben benieuwd wanneer Telfort in actie komt.
Ik snap je echt niet.
Je kan toch gewoon je eigen 06 nummer invullen in het inlogveld?
Plaats anders een printscreen van het scherm waar je op doelt.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @sc1001914378, welkom bij ons op het forum. Ik moet zeggen dat het mij ook nog niet helemaal duidelijk is. Waar zie je dat andere e-mailadres en telefoonnummer precies staan bij de Mijn Telfort? Is dat bij het inloggen, in een foutmelding, bij het resetten van het wachtwoord of ergens anders?
Als het bij het resetten van het wachtwoord is, is er niets aan de hand. In dit topic geven we bij punt 2 aan dat een onbekend e-mailadres of telefoonnummer bij het resetten komt door een onjuiste gebruikersnaam. Is dat wat je bedoelt? Of bedoelde je wat anders? Ik hoor graag een toelichting en een printscreen kan ook helpen zoals nelly jacoba noemt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sc1001914378, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inloggen ondertussen gelukt of kan ik nog iets voor je doen?

Reageer