beantwoord

Inloggen/combineren mijn Telfort thuis lukt niet

• 26 november 2018
  • 4 reacties
  • 251 keer bekeken

Goeienavond,

Ik heb al jaren een Telfort abbo voor mijn mobiele telefoon. Via de black friday deal gister nog een abonnement afgesloten voor interactieve TV op mijn nieuwe adres en het adres in mijnTelfort mobiel gewijzigd. Ik kreeg vanmiddag een SMS dat het bijkomende combi-voordeel is uitgezet omdat ik op mijn adres niet langer Telfort Mobiel abonnementen zou combineren..? Ik combineer nu toch juist wél 2 abonnementen? In het contract staat ook dat ik na 12 maanden 42,50 betaal, terwijl dit 37,50 zou moeten zijn.

Gebeld met de klantenservice, maar die kwam niet verder dan wacht maar tot je je pakket volgende week ontvangt. Vervolgens wil ik de status van mijn bestelling bekijken en het pakket niet op mijn nieuwe adres laten afleveren, maar op een afhaalpunt. Account geactiveerd, maar inloggen lukt niet... en mijnTelfort Mobiel koppelen aan mijnTelfort Thuis dat lukt ook niet. Hoe kan dit??

Conclusie is, ik wil graag kunnen inloggen en zekerheid hebben dat het combi-voordeel wordt verrekend, de Mobiel en Thuis abonnementen aan elkaar koppelen in MijnTelfort en ik wil graag het TV-pakket op een afhaalpunt laten bezorgen.

Ik hoor het graag 🙂
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 november 2018, 20:47

Hoi thijskoman, welkom op het Forum. Ik lees dat je een nieuw abonnement voor Thuis hebt aangevraagd. Nu lukt het echter nog niet om hier op in te loggen. Eerst moet dit gebeuren voordat je de Mobiel en Thuis kan samenvoegen. Je zou wel al in moeten kunnen loggen. Ik heb je de gebruikersnaam gestuurd via een privébericht. Een nieuw wachtwoord naar jouw mail. Lukt het daarmee om in te loggen? Wanneer dat gelukt is kun je met jouw Mijn Telfort Mobiel inloggen en kun je Mijn Telfort samenvoegen. In Mijn Telfort Mobiel staat het tablad thuis, daar voer je de inloggegevens van Thuis in en vervolgens op samenvoegen.

Het pakket kan ik niet zo naar een afhaalpunt laten bezorgen. Ik zie dat deze al in het proces zit. Ik heb je de Track en Trace ook gestuurd.

CombiVoordeel kun je overigens pas aanvragen wanneer beide pakketten actief zijn. Op de website kun je dat aanvragen. CombiVoordeel is trouwens geen onderdeel van het contract wat gelijk verklaart dat je na de aanbieding 42,50 gaat betalen. Zou je namelijk jouw mobiel opzeggen, dan is CombiVoordeel niet meer van kracht. Zolang je beide behoudt, ontvang je de korting. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi thijskoman, welkom op het Forum. Ik lees dat je een nieuw abonnement voor Thuis hebt aangevraagd. Nu lukt het echter nog niet om hier op in te loggen. Eerst moet dit gebeuren voordat je de Mobiel en Thuis kan samenvoegen. Je zou wel al in moeten kunnen loggen. Ik heb je de gebruikersnaam gestuurd via een privébericht. Een nieuw wachtwoord naar jouw mail. Lukt het daarmee om in te loggen? Wanneer dat gelukt is kun je met jouw Mijn Telfort Mobiel inloggen en kun je Mijn Telfort samenvoegen. In Mijn Telfort Mobiel staat het tablad thuis, daar voer je de inloggegevens van Thuis in en vervolgens op samenvoegen.

Het pakket kan ik niet zo naar een afhaalpunt laten bezorgen. Ik zie dat deze al in het proces zit. Ik heb je de Track en Trace ook gestuurd.

CombiVoordeel kun je overigens pas aanvragen wanneer beide pakketten actief zijn. Op de website kun je dat aanvragen. CombiVoordeel is trouwens geen onderdeel van het contract wat gelijk verklaart dat je na de aanbieding 42,50 gaat betalen. Zou je namelijk jouw mobiel opzeggen, dan is CombiVoordeel niet meer van kracht. Zolang je beide behoudt, ontvang je de korting. 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht heb je hier iets aan

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710
Voor de combikortingen moeten beide abonnementen op precies hetzelfde adres staan

Hoi Jimny,

Dit is het geval. Voor ik het TV- en internetpakket afsloot voor mijn nieuwe adres, heb ik eerst de adresgegevens van mijn mobiele abonnement aangepast. Maar überhaupt inloggen op het Thuisabbo en de abonnementen koppelen werkt al niet helaas.
Reputatie 8
Badge +17
Voor de combikortingen moeten beide abonnementen op precies hetzelfde adres staan en zodra dat het geval is kun je de 5.00 combikorting op je telfort thuis aanvragen zodat je op de 37,50 uitkomt

Reageer