beantwoord

Inloggen

• 30 juni 2018
  • 3 reacties
  • 343 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik kom niet meer in mijn telfort.Heb al gevraagd via email naar nieuw wachtwoord.Krijg ik weer een melding inloggen mislukt.
Ik kan via de tv in service ook geen pakket wijigen.
Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 2 juli 2018, 12:47

Hi rbuijt,

Wat balen dat het je niet lukt om in te loggen zeg 😞 Ik begrijp dat je al een wachtwoord reset hebt gedaan? Wanneer je een nieuw wachtwoord wilt aanmaken, voldoet deze dan aan de regels?

Minimaal 10 tekens (maximaal 64 tekens)
In ieder geval 1 kleine letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer
Je mag spaties en alle bijzondere tekens gebruiken, zoals @ en !
Let op: Letters met leestekens zijn niet toegestaan, zoals á en ö
Let op: Gebruik hetzelfde teken niet te vaak achter elkaar, zoals aaaaa en 11111

Ik kan daarnaast ook even voor je kijken of dit komt door een blokkade op je account. Zou je je forum profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum? Dan ga ik in het systeem kijken wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Goed om te horen rbuijt! Geef je een seintje als ik nog iets voor je kan betekenen?
Reputatie 1
Badge
geregeld
Reputatie 3
Badge +8
Hi rbuijt,

Wat balen dat het je niet lukt om in te loggen zeg 😞 Ik begrijp dat je al een wachtwoord reset hebt gedaan? Wanneer je een nieuw wachtwoord wilt aanmaken, voldoet deze dan aan de regels?

Minimaal 10 tekens (maximaal 64 tekens)
In ieder geval 1 kleine letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer
Je mag spaties en alle bijzondere tekens gebruiken, zoals @ en !
Let op: Letters met leestekens zijn niet toegestaan, zoals á en ö
Let op: Gebruik hetzelfde teken niet te vaak achter elkaar, zoals aaaaa en 11111

Ik kan daarnaast ook even voor je kijken of dit komt door een blokkade op je account. Zou je je forum profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum? Dan ga ik in het systeem kijken wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ik hoor het graag van je!

Reageer