Inloggen

  • 15 januari 2017
  • 1 reactie
  • 351 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Ik heb een tijdje niet meer ingelogd in mijn telfort.
Toen ik vandaag mijn pakket wou uitbreiden kon ik niet inloggen.
Bij het wachtwoord vergeten kreeg ik geen mail om mijn wachtwoord te resetten.
Toen ik vervolgens koos voor wachtwoord resetten via sms kreeg ik geen sms.
Hoe gaat dit verder? ik wil graag in mijn account loggen.
In afwachting van uw reactie,
Gr Rached

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rached, welkom op het forum! Wat fijn dat je je pakket wilt uitbreiden. Indien je nog steeds niet kunt inloggen dan ontvang ik graag je naam, adresgegevens, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.