beantwoord

Inloggegevens Telfort

• 10 november 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

inloggevens van mij telfort kwijt ,krijg steeds op mij windows outlook 2016 een kader wachtwoord invullen maar dat lukt niet.ook op mij telfort kan ik niet inloggen kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 november 2019, 09:38

Hoi @Boompjesgoed, is lees dat je jouw inloggegevens niet meer weet. Is dat alleen het wachtwoord of ook jouw gebruikersnaam van Mijn Telfort? Voor mobiel is jouw gebruikersnaam in ieder geval jouw mobiele nummer. Voor Thuis is het iets anders. Deze kan ik in ieder geval voor je achterhalen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN. 

Wanneer je jouw wachtwoord kwijt bent, dan kan je deze opnieuw instellen

Als ik hem goed begrijp ben je ook het wachtwoord van jouw e-mailadres kwijt? Als dat het geval is, kun je deze vervolgens weer aanpassen in Mijn Telfort

Bekijk reactie

3 reacties

vandaag in KPN winkel geweest ,die de vragen van telfort overnamen maar zonder resultaat.

mijn vraag was ik ben alle inloggegevens kwijt van van mijn telfort kunnen jullie me helpen.

Ze hebben gekeken,maar konden  niets doen,

ik kan ook geen mail ontvangen en versturen.

zo kan ik nergens een wachtwoord veranderen.

wie kan me helpen?

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Boompjesgoed, is lees dat je jouw inloggegevens niet meer weet. Is dat alleen het wachtwoord of ook jouw gebruikersnaam van Mijn Telfort? Voor mobiel is jouw gebruikersnaam in ieder geval jouw mobiele nummer. Voor Thuis is het iets anders. Deze kan ik in ieder geval voor je achterhalen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN. 

Wanneer je jouw wachtwoord kwijt bent, dan kan je deze opnieuw instellen

Als ik hem goed begrijp ben je ook het wachtwoord van jouw e-mailadres kwijt? Als dat het geval is, kun je deze vervolgens weer aanpassen in Mijn Telfort

Reputatie 8
Badge +12

Is het gelukt @Boompjesgoed? Ik hen namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer