beantwoord

Inloggegevens Mijn Telfort niet ontvangen in bevestiging

• 23 september 2017
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Ik heb op 29 augustus een mail gekregen dat ik binnen 2 dagen een mail zou krijgen van mijn contract samen met mijn gebruikersnaam, ik zou het wachtwoord via de post krijgen. Ik heb de mail over mijn contract ontvangen maar er zat geen gebruikersnaam bij. Ik woon momenteel nog niet op het aangegeven adres maar ik heb gebeld naar de bewoners en zij hebben geen post ontvangen hierover. Ik vroeg me af hoe het zit omdat over anderhalve week de monteur komt en ik hiervoor mijn inloggegevens nodig heb.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 14:37

Hoi Denise, welkom op het forum. Als je je contract per mail hebt gekregen, dan verwacht ik ook dat je je gebruikersnaam per mail hebt gekregen. Op de zesde pagina van de bijlage vind je het onderdeel 'Om te bewaren'. Hier vind je ook de gebruikersnaam van Mijn Telfort terug. Als je daar geen gebruikersnaam terug ziet, dan kan je mijn een bericht sturen. Wil je daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN vermelden? Dan geef ik je via dat bericht je gebruikersnaam door.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Denise, welkom op het forum. Als je je contract per mail hebt gekregen, dan verwacht ik ook dat je je gebruikersnaam per mail hebt gekregen. Op de zesde pagina van de bijlage vind je het onderdeel 'Om te bewaren'. Hier vind je ook de gebruikersnaam van Mijn Telfort terug. Als je daar geen gebruikersnaam terug ziet, dan kan je mijn een bericht sturen. Wil je daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN vermelden? Dan geef ik je via dat bericht je gebruikersnaam door.

Reageer