beantwoord

Inloggegevens mijn telfort kwijt

• 3 februari 2020
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben mijn inloggevens voor mijn telfort kwijt.

Het mail adres waar een nieuw wachtwoord naar toe wordt gestuurd wanneer ik mijn 06 nummer als gebruikersnaam invul herken ik niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan achterhalen, of beide opnieuw in kan stellen?

met vriendelijke groet,

pmeeuwsen

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 februari 2020, 08:35

Hoi @pmeeuwsen, welkom hier. 

Het kan natuurlijk gebeuren dat je de inloggegevens kwijt raakt. Deze kan ik gelukkig voor je achterhalen. Ik heb hiervoor alleen nog iets meer gegevens nodig dan ik nu van je heb. Zou je nog de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dit mag onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @pmeeuwsen, welkom hier. 

Het kan natuurlijk gebeuren dat je de inloggegevens kwijt raakt. Deze kan ik gelukkig voor je achterhalen. Ik heb hiervoor alleen nog iets meer gegevens nodig dan ik nu van je heb. Zou je nog de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dit mag onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat je via een andere weg duidelijkheid hebt gevonden. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer