beantwoord

Inloggegevens Mijn Telfort kwijt

goedeavond ik ben mijn wachtwoord en gebruikersnaam kwijt van mijn telfort.
Het emailadres wat bij telfort bekend staat is ook niet meer actief, inmiddels een nieuwe emailadres.
Hoe kan ik tot mijn gebruikersnaam en wachtwoord komen, zodat ik ook mn emailadres kan aanpassen.
Alvast enorm bedankt. mvg van mevr n kousbroek

Admin: titel aangepasrt i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 februari 2019, 15:51

Hallo @mevr n kousbroek, welkom op ons forum 🙂 Om het wachtwoord van de Mijn Telfort opnieuw in te stellen wordt er inderdaad een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. bij jouw abonnement staat er een ander e-mailadres in, welke ik niet kan aanpassen. In een privébericht heb ik je uitleg gestuurd waarom ik dat in dit geval niet kan aanpassen. Ik hoor graag van je of het via die weg wel lukt om het e-mailadres aan te passen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @mevr n kousbroek, welkom op ons forum 🙂 Om het wachtwoord van de Mijn Telfort opnieuw in te stellen wordt er inderdaad een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. bij jouw abonnement staat er een ander e-mailadres in, welke ik niet kan aanpassen. In een privébericht heb ik je uitleg gestuurd waarom ik dat in dit geval niet kan aanpassen. Ik hoor graag van je of het via die weg wel lukt om het e-mailadres aan te passen.
dankje voor je reactie mandy, och nee mn klantnr had ik niet bij mn profiel ingevuld. ga ik nu gelijk doen, dankje voor je tip.
Staat je klantnummer in je profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weet webcare wie je bent en om welke aansluiting het gaat, dan kunnen zij je eerder helpen.

Reageer