Inloggegevens mijn telfort + gegevens verwisseld?

• 1 februari 2014
  • 5 reacties
  • 1056 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Het lukt niet om in te loggen op mijn telfort. Mijn e-mailadres wordt niet herkend en ik heb geen gegevens ontvangen waarop een klantcode of telfort mailadres te vinden zijn. Verder wordt er van een andere rekening afgeschreven dan opgegeven. Ik heb wel een bevestiging ontvangen van bestelling van een alles-in-1 pakket (ik wilde het pluspakket!) op het emailadres dat bij opvragen van wachtwoord bij invoering niet herkend wordt! In de bevestigingsmail staan mijn gegevens, de ontvangen brieven staan ineens op naam van mijn (helaas een aantal jaren geleden overleden) vrouw vermeld. Dit is ook het geval als ik digitaal de bestelgegevens opvraag. Kortom, er klopt een en ander niet. Graag hulp!

M.v.g. Anton

5 reacties

Waarom een forum als er toch niet gereageerd wordt? Antwoorden op vragen van anderen wijzen ook niet op oplossingen! Slechte klantenservice! SPIJT van overstap!
Reputatie 8
Badge +16
Dit forum is geen vervanging voor de telefonische klantenservice. Je hebt dus geen garantie op een snel antwoord.
Eindelijk telefonisch contact gehad, met een slecht-Nederlands sprekende medewerkster die niet direct mijn gegevens kon vinden en me dan ook nog eens vertelde dat ik 7 jaar na dato een bewijs van overlijden van mijn vrouw op moest sturen, zonder enig gevoel. En dat terwijl ik alles op mijn eigen naam/gegevens heb aangevraagd. Ik wil met Telfort geen zaken meer doen!
Reputatie 4
Badge +3
@oldenbroek,

Wat een ontzettende vervelende situatie en mijn oprechte excuses dat ik hier niet eerder op heb gereageerd!

Ik wil graag de gegevens zo aanpassen dat deze situatie zich niet nogmaals voordoet. Om dit zo accuraat mogelijk te kunnen doen lijkt het me verstandig dat ik contact met je opneem, wanneer komt dit het best uit? Ben je vandaag bereikbaar op het vaste telefoonnummer?

Henk
@oldenbroek,

Wat een ontzettende vervelende situatie en mijn oprechte excuses dat ik hier niet eerder op heb gereageerd!

Ik wil graag de gegevens zo aanpassen dat deze situatie zich niet nogmaals voordoet. Om dit zo accuraat mogelijk te kunnen doen lijkt het me verstandig dat ik contact met je opneem, wanneer komt dit het best uit? Ben je vandaag bereikbaar op het vaste telefoonnummer?

Henk
Beste Henk ,
Klinkt als een goed plan.We zijn thuis dus je kan bellen.
Gr Anton W Oldenbroek

Reageer