beantwoord

Inloggegevens Mijn Telfort

Beste lezer,

Ik probeer in te loggen op mijn telfort.nl.
Maar krijg te lezen wachtwoord verkeerd . Wat ik raar vind wat hij staat standaard aangemeld.BIj het indrukken wachtwoord vergeten krijg ik dat er een mail gestuurd is naar een voor mij onbekend emailadres.
Vanmorgen probeerde ik het weer maar had sms aangevinkt ipv mail en toen stond er een nr dat voor mijn niet bekend is.

Kan dit nagekeken worden?
ALvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 februari 2019, 15:20

Hi @saida, niet handig dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt, en gek dat je niet jouw gegevens te zien krijgt. Goed dat je dit laat weten, ik help je graag verder.

Als je niet de juiste gegevens te zien krijgt, als je het wachtwoord probeert te resetten, zit er meestal iets niet goed in de gebruikersnaam die ingevuld is. Ik stuur je voor alle zekerheid in een privébericht de gebruikersnaam toe. Mocht het daarna nog niet lukken in te loggen, dan raad ik je aan met die gebruikersnaam te proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Laat je weten of het zo is gelukt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @saida, niet handig dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt, en gek dat je niet jouw gegevens te zien krijgt. Goed dat je dit laat weten, ik help je graag verder.

Als je niet de juiste gegevens te zien krijgt, als je het wachtwoord probeert te resetten, zit er meestal iets niet goed in de gebruikersnaam die ingevuld is. Ik stuur je voor alle zekerheid in een privébericht de gebruikersnaam toe. Mocht het daarna nog niet lukken in te loggen, dan raad ik je aan met die gebruikersnaam te proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Laat je weten of het zo is gelukt?

Reageer