beantwoord

Inloggegevens kwijt mijn telfort

• 15 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 325 keer bekeken

Ik ben mijn inloggegevens voor mijn Telfort kwijt; ook via het aanvragen van een nieuw wachtwoord komt de mail niet aan.
wat kan ik nu doen om toch m’n inloggegevens te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 oktober 2018, 14:56

Hoi Suuzzzz, wat balen dat je de gegevens van Mijn Telfort kwijt bent. Nu lukt h et deze niet te achterhalen, maar ik kan het zeker voor je. Gaat het om de diensten voor Thuis? Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Suuzzzz, wat balen dat je de gegevens van Mijn Telfort kwijt bent. Nu lukt h et deze niet te achterhalen, maar ik kan het zeker voor je. Gaat het om de diensten voor Thuis? Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je de gegevens inmiddels kunnen achterhalen Suuzzzz? Anders hoor ik het graag, dan zoek ik ze voor je op.
Dag Bart,

Dank voor je reacties. Helaas is het mij nog steeds niet gelukt.
ik heb bij de extra profielinformatie mijn postcode en huisnummer bijgevoegd. Zou je me kunnen helpen?
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. Ik heb je in een privébericht jouw gebruikersnaam gestuurd. Een nieuw wachtwoord is onderweg naar jouw e-mailadres. Wil je laten weten of het gelukt is?

Reageer