beantwoord

Inloggegevens kwijt; gek emailadres

• 2 juni 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Bij het opnieuw aanvragen van mijn wachtwoord, komt mijn emailadres (gebruikersnaam) niet overeen met naar waar mijn nieuwe inloggevens gestuurd wordt. Dit baart me zorgen; kan nu iemand anders bij mijn gegevens en mij op die manier hacken? Hoor het graag!

Wachtwoord vergeten

Je ontvangt een e-mail op 0******@yahoo.com

Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen

Niet jouw e-mailadres? Controleer dan of je de gebruikersnaam goed hebt ingevuld.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2020, 10:11

Hoi @Nous3011, welkom bij ons op het forum. De laatste regel die je hebt gekopieerd geeft de vermoedelijke oorzaak al aan. Als je een onbekend e-mailadres ziet bij het herstellen van het wachtwoord, komt dat doordat er een voor ons onbekende gebruikersnaam is gebruikt. Er is niets gehackt dus, want je kijkt niet bij jouw account.

Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, laatste 3 cijfers van de IBAN en de gebruikersnaam die je hebt gebruikt? Dan kan ik kijken welke gebruikersnaam ik hier zien staan. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Nous3011, welkom bij ons op het forum. De laatste regel die je hebt gekopieerd geeft de vermoedelijke oorzaak al aan. Als je een onbekend e-mailadres ziet bij het herstellen van het wachtwoord, komt dat doordat er een voor ons onbekende gebruikersnaam is gebruikt. Er is niets gehackt dus, want je kijkt niet bij jouw account.

Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, laatste 3 cijfers van de IBAN en de gebruikersnaam die je hebt gebruikt? Dan kan ik kijken welke gebruikersnaam ik hier zien staan. Ik hoor het graag van je.

Hi Jasper,

Ik heb de gegevens toegevoegd in het profiel. Hoor graag hoe nu verder.

Dank!

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor de gegevens @Nous3011. De gebruikersnaam die bij het begin van het abonnement was aangemaakt is zo te zien anders. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd, zou je kunnen proberen daarmee in te loggen?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Nous3011, is het inloggen gelukt?

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer