beantwoord

Inloggegevens iTV en mijn Telfortkwijt.

• 11 november 2018
  • 7 reacties
  • 308 keer bekeken

Goedemiddag,

Is er een manier om mijn inloggegevens voor Mijn Telfort te achterhalen? Ik ben deze kwijtgeraakt tesamen met mijn abonnementsnummer en pincode voor de TV ontvanger.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 november 2018, 14:13

Bedankt geomario. Ik heb je de gegevens via een privébericht gestuurd. 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De manier is er wel maar daar heb je de hulp van webcare bij nodig vul in je forumprofief je postcode en huisnummer zodat men kan zien wie je bent
Reputatie 8
Badge +11
Hoi geomario, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de inloggegevens wilt voor Mijn Telfort. Daar kan ik je zeker van voorzien. Ik heb alleen wel iets meer gegevens nog nodig. Zou je in jouw profiel ook nog de naam van de contractant, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN willen toevoegen? Dit mag ook onder het kopje extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je in dit topic een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan zorg ik dat de gegevens jouw kant op komen.
Goedemorgen, de gegevens staan er in. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt geomario. Ik heb je de gegevens via een privébericht gestuurd. 🙂
Beste Bart, het is mij helaas nog niet gelukt om in te loggen. Ik heb u een privébericht gestuurd.
Alles werkt weer. Ontzettend bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Top dat het inmiddels gelukt is. Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer