beantwoord

Inloggegevens

• 25 maart 2014
  • 1 reactie
  • 786 keer bekeken

Beste Telfort,

Please help me! Ik weet mijn inloggegevens niet meer; dus niet met welke emailadres ik bekend ben of wat mijn klantcode of wachtwoord zijn. Nu kan ik op geen enkele wijze in Mijn Telfort. Ik moet echter zsm mijn facturen van mijn Telfort Internet downloaden!

Kunnen jullie alsjeblieft contact met me opnemen? Ik ben momenteel in het buitenland en kan dus niet jullie servicelijn bellen.

Alvast bedankt!

Groet,

Dewi Smeenk
icon

Beste antwoord door Denise 27 maart 2014, 10:41

@Dewi Smeenk,

Erg vervelend dat je nu niet kunt inloggen in Mijn Telfort. Gaat het om Vast internet of om Mobiel? Gaat het om mobiel dan is jouw 06-nummer jouw gebruikersnaam, een wachtwoord kun je aanvragen via sms. Gaat het om Vast? Dan kan ik deze gegevens voor jou opvragen. Deze worden vervolgens per brief verstuurd. Mocht je hier gebruik van willen maken dan ontvang ik graag jouw postcode, huisnummer en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Dewi Smeenk,

Erg vervelend dat je nu niet kunt inloggen in Mijn Telfort. Gaat het om Vast internet of om Mobiel? Gaat het om mobiel dan is jouw 06-nummer jouw gebruikersnaam, een wachtwoord kun je aanvragen via sms. Gaat het om Vast? Dan kan ik deze gegevens voor jou opvragen. Deze worden vervolgens per brief verstuurd. Mocht je hier gebruik van willen maken dan ontvang ik graag jouw postcode, huisnummer en 06-nummer via een privébericht.

Denise

Reageer