beantwoord

Inlogellende

• 17 april 2018
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Geprobeerd in te loggen. Lukte niet. Dus maar nieuw WW aangevraagd. Netjes code via SMS gekregen en ingevoerd. Nieuw WW opgegeven.....en toen werd het grijs. Een grijs venster met daarvoor een vrolijk draaiend balletje. Koffie gezet, balletje nog aan hetdraaien. Dus nieuwe poging, zelfde probleem. Derde poging , yep nada effect.

Nu slikt het venster alleen nog de code. Nieuwe wachtwoorden invoeren leiden tot rode balken en een grijze "Volgende" button. Codes via e-mail aanvragen geeft geen verbetering.

Dus via Facebook de vraag gesteld waarom het niet werkt en hoe het opgelost kan worden.
Helaas... ook via Facebook geen reactie.

Derde poging is dus nu dit Forum.
Vol verwachting.....
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 18 april 2018, 16:35

Hi telforttrol, wat balen dat het niet lukt om in te loggen zeg! Zoals Nelly al tipte, is het altijd goed om even te kijken of je wachtwoord aan de voorwaarden voldoet. Je wachtwoord moet minimaal 8 tot 15 tekens, 1 hoofdletter, 2 cijfers en 1 speciaal teken bevatten. Heb je het ook via verschillende browsers geprobeerd? Graag hoor ik van je welke browsers dit zijn, en of het om een Thuis of Mobiel abonnement gaat. We helpen je graag om dit op te lossen!
Bekijk reactie

2 reacties

Je wachtwoord voldoet aan de voorwaarden?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Reputatie 3
Badge +4
Hi telforttrol, wat balen dat het niet lukt om in te loggen zeg! Zoals Nelly al tipte, is het altijd goed om even te kijken of je wachtwoord aan de voorwaarden voldoet. Je wachtwoord moet minimaal 8 tot 15 tekens, 1 hoofdletter, 2 cijfers en 1 speciaal teken bevatten. Heb je het ook via verschillende browsers geprobeerd? Graag hoor ik van je welke browsers dit zijn, en of het om een Thuis of Mobiel abonnement gaat. We helpen je graag om dit op te lossen!

Reageer