beantwoord

inlog probleem mijn telfort mobiel

• 28 april 2016
  • 5 reacties
  • 275 keer bekeken

Probeer al dagenlang in te loggen op Mijn Telfort Mobiel. Helaas pindakaas... Kan telkens opnieuw (tijdelijk) wachtwoord aanvragen, per sms.
Maar na wijzigen kom ik er niet in. Op geen enkele browser ! Ben nieuwe mobiel klant met tijdelijk nummer en tzt nummerbehoud.
Wil graag weten wat eea kost/verbruikt. App kan ik ook niet inloggen. (ervaren pc gebruiker)
Klantenservice gebeld maar die kan ook niet helpen....Lekker!

Iemand een Tip ?
icon

Beste antwoord door gjvdptelfort 28 april 2016, 20:44

ondertussen ontdekt wat de fout is;

Lijkt te lukken en denk dat het in wachtwoord voorwaarden zit...
Geen hoofdletters en geen bijzondere tekens... Had al vele browsers en cleaning geprobeerd.
Lastig als dat niet gemeld wordt... en jammer dat ik nu kosten maak zonder mijn fout.
Aanpassen inlog scherm ook fijn - zie vergelijkbare problemen op forum

Mvg Gert Jan vd Palen
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Da's gek, gjvdptelfort! In principe behoort het 'gewoon' te werken na het aanmaken van een nieuw, tijdelijk wachtwoord. Kun je aangeven welke foutmelding je precies krijgt? Ook zou ik graag jouw 06-nummer willen ontvangen in een privébericht om te zien of ik wat vreemds kan ontdekken aan de configuratie. Bedankt alvast!
ondertussen ontdekt wat de fout is;

Lijkt te lukken en denk dat het in wachtwoord voorwaarden zit...
Geen hoofdletters en geen bijzondere tekens... Had al vele browsers en cleaning geprobeerd.
Lastig als dat niet gemeld wordt... en jammer dat ik nu kosten maak zonder mijn fout.
Aanpassen inlog scherm ook fijn - zie vergelijkbare problemen op forum

Mvg Gert Jan vd Palen
Reputatie 8
Badge +2
Hi Gert Jan! Fijn om te vernemen dat het nu wel gelukt is. Mij is niks bekend over deze voorwaarden. Ik zal hier om verheldering vragen. Mijn excuus voor het ervaren ongemak!
Ik kan ook niet inloggen op mijn telfort mobiel. Niet via de site en niet via de app. Ik heb sinds 19 mei een mobiel abonnement en wil wel graag mijn verbruik in de gaten houden. Op de site kan ik wel inloggen op mijn telfort thuis en ik dacht dat ik ze gekoppeld had maar als ik mijn telfort mobiel aanklik kom ik steeds in het menu van abonnement afsluiten....
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Grobbe! Dat schiet inderdaad weinig op! Kun je aangeven wat de precieze foutmelding is die je krijgt als je probeert in te loggen? Zou je hier een screenshot van kunnen delen met mij? Ik ga er dan verder mee aan de slag.

Reageer