beantwoord

inlog gegevens kwijt Mijn Telfort

• 27 mei 2017
  • 5 reacties
  • 564 keer bekeken

Ik ben mijn inlog gegevens kwijt.. Ik probeer om opnieuw aan te vragen maar krijg ook geen email terug vaan jullie. ik wil inloggen op Mijn telfort om de code voor me modem op te zoeken maar weet me inlog gegevens niet, heb ook al in me mail box gekeken voor gegevens mijn klantn, etc die kan ik ook niet meer terug vinden. Wil iemand mij helpen

vriendelijke groet,

Sevda
icon

Beste antwoord door Deborah 27 mei 2017, 18:08

Hi sevda83, bedankt voor je reactie. Je gebruikersnaam van je thuis account staat in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is “Uw Telfort factuur staat klaar”. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl. Als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord tegelijk met je contract per e-mail of per brief toegestuurd. Als je de gebruikersnaam hebt gevonden, dan kan je op deze pagina klikken op wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan per mail een wachtwoordlink. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je mij in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen. Dan kan ik je verder helpen:$.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Sevda83, niet fijn dat het niet lukt om in Mijn Telfort in te loggen. Ik wil je hier graag mee helpen 😳. Ben je de inloggegevens van je mobiele of thuis account kwijt? Je kan het beste de tips van dit topic proberen. Kun je me laten weten of het inloggen daarmee gelukt is?
Hoi Deborah

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. van thuis account.
Reputatie 4
Badge +6
Hi sevda83, bedankt voor je reactie. Je gebruikersnaam van je thuis account staat in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is “Uw Telfort factuur staat klaar”. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl. Als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord tegelijk met je contract per e-mail of per brief toegestuurd. Als je de gebruikersnaam hebt gevonden, dan kan je op deze pagina klikken op wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan per mail een wachtwoordlink. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je mij in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen. Dan kan ik je verder helpen:$.
Hoi Deborah. Ik zou je nog laten weten of het gelukt is. Het is gelukt. Bedankt voor de moeite.

Groetjes Sevda:$
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen Sevda, goed om te lezen dat het gelukt is om in te loggen. Graag gedaan! 😳

Reageer