Ingangsdatum abonnement

• 19 januari 2014
  • 1 reactie
  • 909 keer bekeken

Volgens mijn contract moet ik vandaag, 19 januari 2014 mijn nieuwe abonnement en toestel kunnen gebruiken maar alles gaat nog via mijn oude kaart en toestel. Althans wordt vanaf deze datum mijn abonnementskosten berekend. Alleen wil dan ook gebruik kunnen maken van dit abonnement. Kan iemand mij uitleggen of ik iets niet goed doe? Groet, Eduard Benjamin

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@Eduard Benjamin en welkom op het forum. :)

Begrijp ik het goed dat je bij het nieuwe abonnement een toestel met een nieuwe simkaart hebt ontvangen?

Als je huidige simkaart in het nieuwe toestel past dan kun je deze gewoon gebruiken en de nieuwe simkaart goed opbergen zodat je een reserve hebt.

Past alleen de nieuwe simkaart in het nieuwe toestel dan dien je de nieuwe simkaart nog te activeren. Deze wordt namelijk niet automatisch geactiveerd met het ingaan van het nieuwe abonnement.
De nieuwe simkaart kun je laten activeren via de klantenservice op 0900 9596 en hou het simkaartnummer bij de hand. De huidige simkaart komt dan te vervallen en de nieuwe simkaart wordt gekoppeld aan je abonnement en 06-nummer.

Reageer