[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort

  • 6 januari 2017
  • 129 reacties
  • 5166 keer bekeken

Badge +13
Laatste update: 6 november 2017

In dit topic lees je informatie over bekende bugs en storingen in Mijn Telfort.

Wil je een nog niet beschreven probleem melden? Plaats hieronder een bericht en deel:
- Een beschrijving van het probleem
- Op welke pagina het probleem speelt (Thuis of Mobiel en onder welk kopje?)
- (Bij voorkeur) een screenshot van de volledige pagina
- Je klantnummer en mobiele telefoonnummer in je profiel

Inlogproblemen


Omschrijving: Er spelen problemen wanneer je je Mijn Telfort-wachtwoord opnieuw probeert in te stellen, waaronder dat de activatielink niet aankomt en dat de verificatie-sms niet wordt geaccepteerd.
Status: Gesignaleerd, zie ‘[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort
Melders: Pieter52, frans1982, Annolos, IrmaA, ankie lier, (nog 22)

Combivoordeel korting niet bij Abonnement


Omschrijving: De Combivoordeel korting wordt niet meegerekend bij de abonnementsprijs. Hierdoor zie je een onjuiste abonnementsprijs op Mijn Telfort, terwijl het Combivoordeel wel actief is.
Status: Gesignaleerd (TBB-3675)
Melders: Enterprise

Hoofdpakket wijzigen lukt niet


Omschrijving: Wanneer je het hoofdpakket wilt wijzigen van bijvoorbeeld Internet en TV naar Alles in 1, wordt de optie eerste optie met de keuze van het hoofdpakket overgeslagen.
Status: Opgelost
Melders: MarliesMo

129 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen! Dankjewel voor de extra informatie, ik begrijp dat je het met verschillende browsers en vanaf de mobiele site hebt geprobeerd, dat is prima.
Ik heb dit doorgezet naar de specialisten van Mijn Telfort, zo gauw ik nieuws heb laat ik je dit weten!
Goedemiddag,

Ik gebruik de Mijn Telfort site, ik heb het met meerdere browsers geprobeerd (Internet Explorer 11, Pale Moon, Brave). Ik krijg dezelfde foutmelding "er is iets fout gegaan" ook wanneer ik de instellingen probeer aan te passen als ik inlog op de Mijn Telfort site op de mobiel (Android / Chrome). Ad-blockers staan uit.

In de Telfort App kan ik de desbetreffende instellingen niet vinden.
Reputatie 7
Badge +8
Hoi Itchya, wat raar en onhandig dat je deze instellingen niet kan aanpassen, goed dat je dit laat weten! Gebruik je Mijn Telfort via de site of met de app, en als dat via de site is, met welke browser? Kan je het ook testen via een computer of laptop met een andere browser, maakt dat verschil?
Hallo,

Ik kan niets wijzigen op meerdere pagina's van Mijn Telfort, ik krijg steeds de melding "er is iets fout gegaan"

Zie de screenshots voor het hoe en waar.

Kunnen jullie vanaf jullie kant de instellingen omzetten?

Alvast bedankt.

Ik zie in je screenshot "zakelijk" staan. Kan het daarmee te maken hebben?

Dank je voor het meedenken. Voor de aanpassing van het abonnement stond daar ook zakelijk, en had ik twee tabs, mobiel en thuis. Dat is niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat ik nu een 0 minuten contract heb (je betaald daadwerkelijk gebelde minuten ipv. een bundel). Sinds dat is ingeschakeld is Thuis verdwenen. Het zou kunnen dat deze combinatie in de code niet voorzien is.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie in je screenshot "zakelijk" staan. Kan het daarmee te maken hebben?

Hi Sassie, dat is bijzonder, goed dat je het aangeeft! Het lijkt erop dat Mijn Telfort voor thuis en mobiel niet meer aan elkaar gekoppeld zijn. Kan je voor me proberen of het lukt om deze weer samen te voegen?
Hoi Alexandra. Dank je voor je reactie. Ik zie geen Thuis waar ik volgens de instructies op kan klikken en kan nergens opnieuw koppelen voor zover ik dat kan zien. Bovendien wordt bovenin aangegeven dat ik na inloggen zowel op mobiel als thuis ben ingelogd dus de koppeling lijkt er wel te zijn. Ik heb het screenshot uitgebreid zodat je de bovenkant kan zien.

Er is geen verschil qua inlog, of ik nu met mobiel nr. als gebruikersnaam of Telfort email adres inlog. Ik kom op dit zelfde scherm terecht.

Reputatie 7
Badge +8
Hi Sassie, dat is bijzonder, goed dat je het aangeeft! Het lijkt erop dat Mijn Telfort voor thuis en mobiel niet meer aan elkaar gekoppeld zijn. Kan je voor me proberen of het lukt om deze weer samen te voegen?
Na aanpassing van mijn mobiele abonnement is mijn Thuis overzicht (geen Thuis tab meer) verdwenen uit MijnTelfort. Hierdoor kan ik mijn Thuis Abbo niet inkijken of facturen downloaden. Ik heb zowel mobiel als Thuis (internet TV en bellen) bij jullie. Ik sluit screenshot bij van mijn huidige overzichtsscherm.

Reputatie 7
Badge +8
Graag gedaan, en prima 🙂 Ik ga er niet vanuit, maar mocht er nog iets niet goed gaan, dan weten jullie me te vinden.
Ik zal het in de gaten houden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad vlot. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb lekker vlot reactie gekregen! Deze melding over Telfort Zakelijk (terwijl dit niet van toepassing is) was bekend en daar zijn ze al mee bezig geweest. Morgen wordt er een update gedaan, waarin dit verholpen wordt. Dus na morgen zouden jullie Telfort Zakelijk bij in- of uitloggen niet meer moeten zien 🙂
Reputatie 7
Badge +8
Bedankt voor het signaal en de screenshots! Ik heb het uitgezet zodat het nagekeken wordt. Kom erop terug zo gauw ik meer weet 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Dat is mij ook een aantal keren gebeurd (de laatste weken niet meer). Ik heb het niet kunnen reproduceren.
Ik heb het volgende probleem elders onder de aandacht gebracht nu even op de goede plek.
Dit is er aan de hand ik klik voor Mijn Telfort op inloggen (hier stond voorheen mobiel en thuis apart) gewoon via het persoonlijke deel.



Vreemd genoeg krijg ik vrij regelmatig dit scherm te zien hoewel ik geen zakelijke klant ben



Zoals beide screenshots wel duidelijk laten zien zit ik niet eens op de zakelijke pagina.
Dan zou ik dit moeten zien

Badge +13
Naar aanleiding van dit topic:

- Mijn Telfort > Mobiel > Abonnement: Er staat in Mijn Telfort een verkeerde 'Verlengbaar sinds' datum en de verlengknop is op de pc niet zichtbaar.

- Mijn Telfort > Mobiel > Factuur: De uitspraak “Gemiddeld betaal je …” in sectie ‘Factuur’ klopt niet.
https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/telfort-nl/attachment/76d9dca6-0ee6-4ed2-ae85-070eac0224cc.png

- Mijn Telfort > Mobiel > Abonnement: Er staat een disclaimer, terwijl het overzicht klopt. De disclaimer zou kunnen doorverwijzen naar de sectie ‘Combivoordeel’ in Mijn Telfort.
Badge +13
Wat betreft het combivoordeel via mijntelfort is het gekozen voordeel al een lange tijd niet meer zichtbaar, pas als ik op wijzigen klik.
Ik heb dit elders al eens onder de aandacht gebracht helaas nog geen verandring, alles word wel goed gefactureerd, Ik ben benieuwd hoe dit momenteel voor andere klanten is.
Reputatie 8
Badge +11
Nee. De melding verschijnt even bij het openen van de app en verdwijnt ook snel (1 à 2 seconden) daarna weer. Alles lijkt te gewoon te werken.
Ik heb meer de indruk dat het een programmeerfout is dan een werkelijk probleem. De verwachte data is er nét niet snel genoeg en dus: Oeps.........

Dat is uiteraard maar een gevoel.
Reputatie 7
Badge +13
Mooi dat de melding bij jou weg is, Mandy. Bij jou ook, GJC?
Ja Wieger, ik zag hetzelfde als die klant.
Op dit moment doet de app het weer.
Die ene cent is ook gecorrigeerd.:D
Reputatie 8
Badge +11
Om het simpel te houden :8
Ik zie die melding ook als ik gegevens opvraag, maar de gegevens worden wel getoond (in de app).
Reputatie 7
Badge +13
Krijg je deze foutmelding uitsluitend in de app te zien, Mandy? Of zie je dit ook op Mijn Telfort terug? Zie je hetzelfde als deze klant of komt er bij jou wat anders terug?
Ik krijg een foutmelding, Oeps er gaat iets verkeerd', in Mijn Telfort Mobiel app.
Ik zie wel mijn naam staan maar gaat niet verder naar verbruik.
Daarna is ook mijn naam niet meer zichtbaar.
De app heb ik al diverse keren verwijderd en weer geïnstalleerd.
Wel heb ik gisteren en vanmorgen op de website gezien dat er werkzaamheden waren,
maar dat was tot vanmorgen vroeg.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Amanda, welkom op het forum. Ik zie dat je kort na het plaatsen van dit bericht je simkaart hebt geactiveerd. Vanuit hier lijkt alles in orde.

Reageer