[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort



Toon het eerste bericht

129 reacties

Hallo,

Ik kan niets wijzigen op meerdere pagina's van Mijn Telfort, ik krijg steeds de melding "er is iets fout gegaan"

Zie de screenshots voor het hoe en waar.

Kunnen jullie vanaf jullie kant de instellingen omzetten?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Itchya, wat raar en onhandig dat je deze instellingen niet kan aanpassen, goed dat je dit laat weten! Gebruik je Mijn Telfort via de site of met de app, en als dat via de site is, met welke browser? Kan je het ook testen via een computer of laptop met een andere browser, maakt dat verschil?
Goedemiddag,

Ik gebruik de Mijn Telfort site, ik heb het met meerdere browsers geprobeerd (Internet Explorer 11, Pale Moon, Brave). Ik krijg dezelfde foutmelding "er is iets fout gegaan" ook wanneer ik de instellingen probeer aan te passen als ik inlog op de Mijn Telfort site op de mobiel (Android / Chrome). Ad-blockers staan uit.

In de Telfort App kan ik de desbetreffende instellingen niet vinden.
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen! Dankjewel voor de extra informatie, ik begrijp dat je het met verschillende browsers en vanaf de mobiele site hebt geprobeerd, dat is prima.
Ik heb dit doorgezet naar de specialisten van Mijn Telfort, zo gauw ik nieuws heb laat ik je dit weten!

Reageer