[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort

  • 6 januari 2017
  • 129 reacties
  • 5259 keer bekeken


Toon het eerste bericht

129 reacties

@all,

Antwooord van Telfort via Twitter

"Hi Galdor! Momenteel ondervinden wij inderdaad problemen met de MijnTelfort omgeving. Ik moet dus nog even om je geduld vragen. Mijn excuses voor dit ongemak. Mocht ik je in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen dan verneem ik dit graag. Voor nu wil ik je een hele fijne avond toe wensen :-)"
Reputatie 8
Badge +11
Dan wacht ik rustig af. Ik hoefde er toch al niets, maar was nieuwsgierig vanwege de meldingen.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Hallo allemaal, het klopt wat jullie aangeven. Er zijn problemen geweest met Mijn Telfort en Mijn Telfort app. Deze zijn nu opgelost. Er is ook een bericht hierover geplaatst op onze storingspagina
Ik kan mijn simkaart niet activeren, en de tijd dringt ivm nummerbehoud......
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Amanda, welkom op het forum. Ik zie dat je kort na het plaatsen van dit bericht je simkaart hebt geactiveerd. Vanuit hier lijkt alles in orde.
Ik krijg een foutmelding, Oeps er gaat iets verkeerd', in Mijn Telfort Mobiel app.
Ik zie wel mijn naam staan maar gaat niet verder naar verbruik.
Daarna is ook mijn naam niet meer zichtbaar.
De app heb ik al diverse keren verwijderd en weer geïnstalleerd.
Wel heb ik gisteren en vanmorgen op de website gezien dat er werkzaamheden waren,
maar dat was tot vanmorgen vroeg.
Reputatie 7
Badge +7
Krijg je deze foutmelding uitsluitend in de app te zien, Mandy? Of zie je dit ook op Mijn Telfort terug? Zie je hetzelfde als deze klant of komt er bij jou wat anders terug?
Reputatie 8
Badge +11
Om het simpel te houden :8
Ik zie die melding ook als ik gegevens opvraag, maar de gegevens worden wel getoond (in de app).
Ja Wieger, ik zag hetzelfde als die klant.
Op dit moment doet de app het weer.
Die ene cent is ook gecorrigeerd.:D
Reputatie 7
Badge +7
Mooi dat de melding bij jou weg is, Mandy. Bij jou ook, GJC?
Reputatie 8
Badge +11
Nee. De melding verschijnt even bij het openen van de app en verdwijnt ook snel (1 à 2 seconden) daarna weer. Alles lijkt te gewoon te werken.
Ik heb meer de indruk dat het een programmeerfout is dan een werkelijk probleem. De verwachte data is er nét niet snel genoeg en dus: Oeps.........

Dat is uiteraard maar een gevoel.
Badge +13
Wat betreft het combivoordeel via mijntelfort is het gekozen voordeel al een lange tijd niet meer zichtbaar, pas als ik op wijzigen klik.
Ik heb dit elders al eens onder de aandacht gebracht helaas nog geen verandring, alles word wel goed gefactureerd, Ik ben benieuwd hoe dit momenteel voor andere klanten is.
Badge +13
Naar aanleiding van dit topic:

- Mijn Telfort > Mobiel > Abonnement: Er staat in Mijn Telfort een verkeerde 'Verlengbaar sinds' datum en de verlengknop is op de pc niet zichtbaar.

- Mijn Telfort > Mobiel > Factuur: De uitspraak “Gemiddeld betaal je …” in sectie ‘Factuur’ klopt niet.
https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/attachment/76d9dca6-0ee6-4ed2-ae85-070eac0224cc.png

- Mijn Telfort > Mobiel > Abonnement: Er staat een disclaimer, terwijl het overzicht klopt. De disclaimer zou kunnen doorverwijzen naar de sectie ‘Combivoordeel’ in Mijn Telfort.
Ik heb het volgende probleem elders onder de aandacht gebracht nu even op de goede plek.
Dit is er aan de hand ik klik voor Mijn Telfort op inloggen (hier stond voorheen mobiel en thuis apart) gewoon via het persoonlijke deel.



Vreemd genoeg krijg ik vrij regelmatig dit scherm te zien hoewel ik geen zakelijke klant ben



Zoals beide screenshots wel duidelijk laten zien zit ik niet eens op de zakelijke pagina.
Dan zou ik dit moeten zien

Reputatie 8
Badge +11
Dat is mij ook een aantal keren gebeurd (de laatste weken niet meer). Ik heb het niet kunnen reproduceren.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het signaal en de screenshots! Ik heb het uitgezet zodat het nagekeken wordt. Kom erop terug zo gauw ik meer weet 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb lekker vlot reactie gekregen! Deze melding over Telfort Zakelijk (terwijl dit niet van toepassing is) was bekend en daar zijn ze al mee bezig geweest. Morgen wordt er een update gedaan, waarin dit verholpen wordt. Dus na morgen zouden jullie Telfort Zakelijk bij in- of uitloggen niet meer moeten zien 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad vlot. Bedankt.
Ik zal het in de gaten houden.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, en prima 🙂 Ik ga er niet vanuit, maar mocht er nog iets niet goed gaan, dan weten jullie me te vinden.
Na aanpassing van mijn mobiele abonnement is mijn Thuis overzicht (geen Thuis tab meer) verdwenen uit MijnTelfort. Hierdoor kan ik mijn Thuis Abbo niet inkijken of facturen downloaden. Ik heb zowel mobiel als Thuis (internet TV en bellen) bij jullie. Ik sluit screenshot bij van mijn huidige overzichtsscherm.

Reputatie 8
Badge +11
Hi Sassie, dat is bijzonder, goed dat je het aangeeft! Het lijkt erop dat Mijn Telfort voor thuis en mobiel niet meer aan elkaar gekoppeld zijn. Kan je voor me proberen of het lukt om deze weer samen te voegen?
Hi Sassie, dat is bijzonder, goed dat je het aangeeft! Het lijkt erop dat Mijn Telfort voor thuis en mobiel niet meer aan elkaar gekoppeld zijn. Kan je voor me proberen of het lukt om deze weer samen te voegen?
Hoi Alexandra. Dank je voor je reactie. Ik zie geen Thuis waar ik volgens de instructies op kan klikken en kan nergens opnieuw koppelen voor zover ik dat kan zien. Bovendien wordt bovenin aangegeven dat ik na inloggen zowel op mobiel als thuis ben ingelogd dus de koppeling lijkt er wel te zijn. Ik heb het screenshot uitgebreid zodat je de bovenkant kan zien.

Er is geen verschil qua inlog, of ik nu met mobiel nr. als gebruikersnaam of Telfort email adres inlog. Ik kom op dit zelfde scherm terecht.

Reputatie 8
Badge +11
Ik zie in je screenshot "zakelijk" staan. Kan het daarmee te maken hebben?

Ik zie in je screenshot "zakelijk" staan. Kan het daarmee te maken hebben?

Dank je voor het meedenken. Voor de aanpassing van het abonnement stond daar ook zakelijk, en had ik twee tabs, mobiel en thuis. Dat is niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat ik nu een 0 minuten contract heb (je betaald daadwerkelijk gebelde minuten ipv. een bundel). Sinds dat is ingeschakeld is Thuis verdwenen. Het zou kunnen dat deze combinatie in de code niet voorzien is.

Reageer