[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort

Toon het eerste bericht

129 reacties

Hallo Enterprise,

Op IE kan ik helemaal niet inloggen en in Chrome doet hetzelfde als Edge.
Met Chrome is ook de feedbackknop afwezig.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, wat lastig dat je het klantenservice wachtwoord niet kan instellen. Mijn collega's zijn dit voor je aan het onderzoeken. Zodra ik meer weet, deel ik dit met je.

@Enterprise, dankjewel!
Dank je wel Wieger!
Hallo,

Ik wil even melden dat het gelukt is om mijn klantenservice wachtwoord in te stellen.
Reputatie 7
Badge +13
Super! Mooi dat het weer werkt! 🙂
Reputatie 8
Badge +17
al eerder gemeld door diverse gebruikers:

BUG: mail-alias niet te verwijderen via "Mijn Telfort".
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Kees-Jan, ik heb hier nog navraag over gedaan. Zou je een verdere omschrijving kunnen geven van dit probleem? Blijft een button laden, heb je misschien een screenshot voor handen? Dan kan ik dit met meer details aanmelden.
Reputatie 8
Badge +17
Hoi Kees-Jan, ik heb hier nog navraag over gedaan. Zou je een verdere omschrijving kunnen geven van dit probleem? Blijft een button laden, heb je misschien een screenshot voor handen? Dan kan ik dit met meer details aanmelden.
Inloggen in "Mijn Telfort" en kies "E-mail":

bij "E-mailadressen beheren" kies voor "E-mailadressen verwijderen":

Selecteer de Mailbox waar je de alias wil verwijderen (1)
en als je dan bij (2) de selectie wil maken, blijft de selectie leeg:

Reputatie 8
Badge +17
Ha, het verwijderen van de alias werkt weer!!
Reputatie 7
Badge +13
Ja. Dit issue was door onze websitebeheerders al eerder gevonden. Afgelopen woensdag is er een update van de site geweest, waardoor het weer werkt! 😳
Hallo,

Er is een probleem met Mijn Telfort Mobiel.

Ik kan mijn status niet meer inzien en wat ik verbruikt heb.
Er komt een melding Oeps er gaat iets mis.

In eerste instantie dacht ik dat het lag aan mijn oude app.
Die heb ik verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd.
Maar ook daar hetzelfde probleem.
Alleen kan ik daar wel de voorgaande facturen zien, althans de blauwe blokjes.
@mandy Kijk je via een telefoon of tablet, en welk android of ios versie?
Hallo Galdor68,

Ik kijk via mijn Samsung Smartphone, Android.
Mijn verbruik is niet te zien.

Gisteren, bij mijn nog niet geupdatede app, kreeg ik een melding, nieuwe maand komt eraan,
wordt later bijgewerkt.
Dit gebeurde dus niet.

Vandaag de nieuwe app gedownload, geen verbruik te zien.
Dus ook niet hoeveel dagen resterend ect.

Maar nu zie ik hetzelfde ook op mijn PC, Windows Edge, Internet Explorer en Google Chroome.

In alle gevallen als ik klik op verbruik, blijft er een cirkeltje draaien.
Daar zou webcare in moeten duiken. Sinds vorige week dus sinds de laatste update van de app werkt het bij mij goed ook het verbruik van de lopende maand. Zowel via de app ook op een samsung als via de diverse browsers, je bent niet de enige waar het nog niet optimaal werkt.
Even een update....

Op dit moment is alles weer te zien.
Gelukkig maar, hoop dat het zo blijft.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, zo te zien is er een korte onderbreking bij jouw verbruiksgegevens geweest. Goed om te horen dat het al weer opgelost is. 😳
Nu is er hier weer een storing bij Mijn Telfort Thuis.

Het inloggen gaat wel, maar ik zie geen verlengaanbod of kan het abonnement niet wijzigen.

Er staat dat mijn huidige contract nog loopt.
Op de maand opzegtermijn dan, ben ik vanaf begin 2016 contractvrij.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, wat lastig dat je het verlengaanbod niet op Mijn Telfort ziet. Op dit moment kan ik dat moeilijk verder voor je uitzoeken, je hebt al een verlenging via mijn collega aangevraagd. Deze verlenging is al verwerkt in ons systeem, waardoor ik niet kan achterhalen wat er mis is gelopen. Hopelijk is alles nu naar wens voor je.
Hoi Wieger,

Dat kan kloppen.
Dit had ik geschreven voordat ik een ander verlengaanbod ben aangegaan.
Ik heb nu nog niet gekeken in Mijn Telfort Thuis.
Vandaag een update van de app gekregen, echter toen ik nu net wou inloggen ging dit niet, zijn er werkzaamheden?
Zojuist ook via een browser geprobeerd ook mislukt.
Reputatie 1
Kan ook niet inloggen op mijn telfort op de laptop, Krijg de Melding inloggen mislukt in een rood scherm.
Dit na gisteravond toe er de werkzaamheden hebben plaatsgevonden.En op de App kan ik ook niet inloggen!. Gaat weer lekker!!!

Ben
Reputatie 8
Badge +11
....Gaat weer lekker!!!......

Inderdaad. Bij mij hetzelfde verhaal.
Inderdaad hier ook het rode scherm bij inloggen via diverse browsers. Lijkt of het totale MijnTelfort systeem niet bereikbaar is.
Reputatie 8
Badge +11
Misschien zijn ze met z'n allen op zoek naar de oorzaak. Het is al 3 uur geleden dat ik een moderator actief zag op het forum 🆒
Misschien zijn ze met z'n allen op zoek naar de oorzaak. Het is al 3 uur geleden dat ik een moderator actief zag op het forum 🆒 ik denk het, zelfs op facebook en twitter geen reactie, terwijl je daar meestal de snelste responstijd hebt.

Reageer