[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort

Toon het eerste bericht

129 reacties

Reputatie 8
Badge +19

Het zal duidelijk zijn dat ik zeer boos ben!

En terecht... Mijn Telfort is een pover geprogrammeerd geheel waar de kinderziektes maar niet uit te branden zijn.
@Telfort
Sorry, maar dit is gewoon terechte kritiek, ook van mijn kant...
Persoonlijk kan ik wel bij Mijn Telfort mobiel, maar ik heb het al heel lang niet geüpdatet.
Dit na de recensies op Google Play.
In huis zijn nog twee anderen, die het wel op automatisch updaten hebben staan, kunnen niet inloggen.
Er komt steeds, oeps er gaat iets verkeerd.
Dit is, net wat Enterprise aangaf, al heel erg lang.
Dus inderdaad, terechte kritiek.
Reputatie 8
Badge +19
Ik kan wel overal bij in Mijn Telfort maar de informatie klopt niet.
Ik heb geen inzicht in mijn huidige abonnementsstatus want daar staat alleen '{{$ctrl.title}}'...
Daarnaast heb ik Fox Sports eredivisie als combivoordeel maar ook dat staat niet geregistreerd en als gevolg daarvan klopt ook mijn aangegeven abonnementsprijs niet.
Kortom, het is een tombola... je kan er geen enkele zekerheid aan ontlenen..
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Lotte199, wat vervelend om te horen dat je problemen blijft houden met het inloggen. Kan jij mij een privébericht sturen met daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan wil ik graag verder met je kijken wat hier mis loopt. Ik hoor het graag van je!

@Mandy, de recensies in de Google Play store zijn inderdaad niet mals. Er wordt altijd gewerkt aan verbetering. Jouw de feedback van Lotte199 en jou heb ik gedeeld met de makers van de applicatie. Als je wilt, dan kan ik nog meekijken naar deze problemen. Het gebruik van de Mijn Telfort mobiel app is wel zo prettig, toch?

@Enterprise de melding '{{Sctrl.title}}' lijkt in het verlengde te liggen van je eerdere melding over je orderstatus. Het streven is om dat probleem over twee weken opgelost te hebben. Daar kom ik graag dan nog op terug voor controle. De melding van het combivoordeel is nieuw voor me. Kan je hier een screenshot van maken en in dit topic plaatsen? Dan ga ik dat nog voor je laten uitzoeken.
Hallo Wieger,

Het vreemde is wel dat er op de PC gewoon ingelogd kan worden op Mijn Telfort.

Alleen, zoals ik al eerder gemeld heb, is o.a. de Feedback knop in Mijn Telfort niet zichtbaar in IE.
Reputatie 8
Badge +19
@Wieger - Telfort

Bijgaand het screenshot.
Zoals gezegd staat Fox Sports niet bij mijn combivoordeel en is het bedrag 'Totale kosten' onderin niet correct want het laatste factuurbedrag was €50,93,-

Ik gebruik op de tablet eigenlijk altijd de browser voor mijn telfort en dat werkt over het algemeen goed op die feedback knop na.
Reputatie 7
Badge +13
@Mandy helder verhaal. Galdor68 meldde hetzelfde over de feedbackknop. Kan je mij via een bericht aangeven op welke apparaat je kijkt en ook je browserversie doorgeven?
@Galdor68 bedankt voor de input! Het is voor nu misschien een alternatief. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de app goed kan gebruiken.
@Enterprise, bedankt voor je screenshot! Ik heb melding gemaakt van dit probleem. Onze websitebeheerders gaan het verder bekijken.
Hallo @Wieger - Telfort,

Dank je wel.
Ik heb je een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 7
Badge +13
@Enterprise Ik heb bericht terug gehad. Het combivoordeel wordt inderdaad niet goed weergegeven. Ik heb hem toegevoegd aan het lijstje. Bedankt voor het doorgeven!
Reputatie 8
Badge +19
@Enterprise Ik heb bericht terug gehad. Het combivoordeel wordt inderdaad niet goed weergegeven. Ik heb hem toegevoegd aan het lijstje. Bedankt voor het doorgeven!
Thanks Wieger..!
Het gaat me zoals gebruikelijk om het 'grotere geheel' en niet zozeer om mijn persoonlijke situatie.
De rekeningen kloppen en ik heb Fox Sports als combivoordeel, maar ik vind dat Mijn Telfort voor alle klanten gewoon de correcte informatie moet weergeven.
Zoniet dan creëer je hele vervelende consequenties...
Enterprise heeft hier zeker een punt.
Ik denk dat veel mensen vertrouwen op de Mijn Telfort Apps.
Als daar iets niet aan klopt zijn de consequenties voor de klant.
Reputatie 7
Badge +13
@Enterprise, jouw melding zorgt ook voor een oplossing in een breder geheel. Dit geldt ook voor de melding met je orderstatus. Wanneer er een probleem gevonden wordt, dan vindt er altijd een analyse plaats of het klantspecifiek is of een breder probleem is. In het geval van een breder probleem, dan wordt dit voor alle klanten dus recht getrokken. Kort gezegd: door jouw feedback help je onbewust een hele hoop klanten, waarvoor dank! :)

@mandy, wij doen ons best om onze apps en diensten zo goed mogelijk aan te bieden. Aan de hand van jouw voorbeelden ga ik dit ook na laten kijken. Hierin geldt ook hetzelfde als bij Enterprise. Wordt er een breder probleem geconstateerd, dan is de oplossing ook voor meerdere klanten. Door jullie feedback kunnen wij dergelijke problemen beter vinden en oplossen. Zowel klanten als Telfort zijn gebaat bij een beter werkende app en een beter werkende Mijn Telfort omgeving.
Hallo @Wieger - Telfort,

Hartelijk bedankt voor je bericht.
Ik neem ook aan dat jullie je best doen om de Apps goed te laten werken.
En waarschijnlijk ben ik inderdaad niet de enige met dit probleem.
Vandaar dat ik het ook aankaart.

Ik denk dat Mijn Telfort, zoals ik hier lees, meerdere problemen heeft.
Van het niet kunnen inloggen tot aan documenten/facturen die niet geladen worden.
Het schijnt dus een breder probleem te zijn.
Het lijkt erop dat de Mijn Telfort App Mobiel weer functioneert bij mijn huisgenoten.
Althans, er kan weer ingelogd worden.

De rest van mijn probleem is nog niet verholpen maar daar wordt aan gewerkt........
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, goed om te horen dat ze weer kunnen inloggen. Je andere melding is echt een zoekwerk gebleken. Daar zal ik later nog bij je op terug komen via een privébericht. Dankjewel voor het melden! 🙂

Dit lijkt opgelost vandaag zag ik niet in de app maar via de website dat onder het kopje abonnement, de combivoordeel wordt weergegeven.
Reputatie 7
Badge +13
Hey Galdor68, dankjewel dat je dit meldt! Ik had nog geen terugkoppeling gekregen dat de melding was afgerond. Dat ga ik nog even dubbelchecken. Fijn dat je het combivoordeel nu terug ziet op Mijn Telfort!
Reputatie 8
Badge +19

Dit lijkt opgelost vandaag zag ik niet in de app maar via de website dat onder het kopje abonnement, de combivoordeel wordt weergegeven.

Hier nog niet... :8
Reputatie 7
Badge +13
Dankjewel voor je bericht @Enterprise. Jammer dat het nog niet werkt. Heb begrepen van onze techneuten dat er ook nog geen definitieve oplossing is voor dit probleem.
Reputatie 8
Badge +19
Dankjewel voor je bericht @Enterprise. Jammer dat het nog niet werkt. Heb begrepen van onze techneuten dat er ook nog geen definitieve oplossing is voor dit probleem.
Geen probleem... 😉
Mijn problemen zijn ook moeilijk te tackelen maar men is er mee bezig.
Het kan bij mij ook aan mijn PC en IE liggen.
Zoals ik al nu een paar topics gelezen heb, werkt Mijn Telfort nog steeds niet optimaal.
Ik weet niet of er meer mensen zijn met dit probleem?
Het gaat om het volgende.

Ik kan wel inloggen op Mijn Telfort mobiel, maar als ik een klantenservice wachtwoord in wil stellen,
gaat dit niet.

Ik log overigens in op mijn PC met Edge.

Op dit moment is het nog niet ingesteld, dat klopt, als ik ga naar wachtwoord wijzigen en een wachtwoord probeer in te toetsen, blijft het vlak grijs en wordt niet blauw.

Vervolgens doet de terug knop in dat veld het ook niet.
Reputatie 8
Badge +19
Ik weet niet of er meer mensen zijn met dit probleem?
Het gaat om het volgende.

Ik kan wel inloggen op Mijn Telfort mobiel, maar als ik een klantenservice wachtwoord in wil stellen,
gaat dit niet.

Ik log overigens in op mijn PC met Edge.

Op dit moment is het nog niet ingesteld, dat klopt, als ik ga naar wachtwoord wijzigen en een wachtwoord probeer in te toetsen, blijft het vlak grijs en wordt niet blauw.

Vervolgens doet de terug knop in dat veld het ook niet.

Andere browser proberen..?

Reageer