[Info] Bugs en storingen in Mijn Telfort

• 6 januari 2017
  • 129 reacties
  • 5059 keer bekeken

Toon het eerste bericht

129 reacties

@HdG, @RonnieT, de technici zijn dit probleem inmiddels aan het onderzoeken. Ik hou jullie op de hoogte.

@BBTelfort, kun je je klantnummer net als HdG en RonnieT in je forumprofiel plaatsen? Dan kan ik ook jouw melding doorgeven aan de technici.
Gedaan.
Badge +13
Hallo Jurgen,
Klantnummer geplaatst in het forumprofiel.

@HdG,
Zie je 'Vast bellen' wel als Extra optie in Mijn Telfort?

Badge +13
@HdG, @RonnieT, de technici zijn dit probleem inmiddels aan het onderzoeken. Ik hou jullie op de hoogte.

@BBTelfort, kun je je klantnummer net als HdG en RonnieT in je forumprofiel plaatsen? Dan kan ik ook jouw melding doorgeven aan de technici.
Gedaan.

Het staat geregistreerd bij de technici.
Badge
Hallo Jurgen,
Klantnummer geplaatst in het forumprofiel.

@HdG,
Zie je 'Vast bellen' wel als Extra optie in Mijn Telfort?

Hallo Jurgen,

Zie bijlage: Schermafdruk.
Ik zie dat ik bij "Verbruik" inmiddels mijn gesprekskosten WEL kan inzien.
Dus het probleem is opgelost.
BEDANKT.
Fijne dag nog.
Badge +13
@RonnieT @BBTelfort Hoe ziet het erbij jullie uit? Zien jullie Vast bellen ook als Extra optie of niet?
Hallo Jurgen,
Ik zie nu staan voor vastbellen "geen verbruik", dat klopt want ik heb deze maand nog geen verbruik. Ik neem aan dat dit item nu opgelost is.
Tegelijkertijd is er een nieuw "probleem": ik kan nu alleen met MijnTelfortMobiel inloggen en niet meer met MijnTelfortThuis.....
Melding: aanmelding mislukt, gebruikersnaam en wachtwoord zijn 100% correct.
Enig idee hoe dit kan?
Groetjes,
Bram.
Probleem van het inloggen op MijnTelfortThuis is opgelost. Na enige tijd nogmaals geprobeerd en inloggen was ok.
Hopelijk komt het niet terug want gebruikersnaam en wachtwoord waren beslist correct.
Bedankt voor het oplossen van het verbruik vastbellen!
Vriendelijke groet,
Bram.
[quote=Jurgen - Telfort] Laatste update: 1 maart 2017

opwaardeeroverzicht is helemaal niet aanwezig, alleen verbruik. Dus nee niks zichtbaar. Hebben jullie dit ook al verwijderd? Is niet handig namelijk, zo kun je eigen opwaarderen niet zien. =Klantontvriendelijk.
Heb mobiel prepaid.
Badge +13
[quote=staatgratismaarisniegratis][b]opwaardeeroverzicht is helemaal niet aanwezig, alleen verbruik. Dus nee niks zichtbaar. Hebben jullie dit ook al verwijderd? Is niet handig namelijk, zo kun je eigen opwaarderen niet zien. =Klantontvriendelijk.
Heb mobiel prepaid.

Hi staatgratismaarisniegratis! Ik weet niet precies wat je bedoelt. Heb je misschien een schermafbeelding?
Werkt voor geen meter. Ik kan geen enkele informatie vinden in tabblad Thuis

Dit is wat ik zie..en ja ik heb internet via Telfort

Reputatie 8
Badge +19
Het is de bedoeling dat je de accounts eerst samenvoegd...
Het is de bedoeling dat je de accounts eerst samenvoegd...

Die waren al samengevoegd. Het werkte vorig maand nog allemaal zonder problemen. Echter toen ik gisteren wilde kijken wanneer mijn internet abonnement precies afliep werkte het niet meer. Ook niet na opnieuw samenvoegen.
Reputatie 8
Badge +19
Ook niet na opnieuw inloggen..?
Nee, heb al diverse keren geprobeerd. Uitgelogd, laptop herstart, cache geleegd, andere laptop, niets werkt.
Als ik op samenvoegen klik zie ik vervolgens dit. Maar als ik daarna op terug naar overzicht klik en dan op tabblad Thuis krijg ik weer de pagina te zien die ik in een van de vorige posts bijgevoegd had. Dus geen enkele info over internet abonnement. Als ik zo naar de info kijk lijkt het wel of ik geen internet abonnement heb bij Telfort. Heb echter wel internet en Telfort houd maandelijks 24 euro af van mijn rekening. Heb mijn gebruikersnaam vervangen door sterretjes aangezien daar mijn mobiel nummer staat.

Samenvoegen gelukt

Vanaf nu zijn onderstaande accounts samengevoegd in Mijn Telfort.
Telfort Mobiel: Gebruikersnaam: ********** Klantnummer: 7442985
Telfort Thuis: Gebruikersnaam: Klantnummer:

Bovenstaande wijzigingen kunnen ongedaan worden gemaakt onder "Mijn gegevens".
Reputatie 8
Badge +19
Ik kijk in 'Mijn Telfort' thuis nu al enkele weken tegen onderstaande melding aan.
'Helaas kun je je abonnement nu niet wijzigen.
Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt. Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen'.

Maar ik heb helemaal geen bestelling lopen... :8
Nu ben ik ook niet van plan om iets te wijzigen maar dit lijkt me ook niet de bedoeling.

Badge +13
Hi Enterprise! Wieger heeft hier een blik op geworpen en hij geeft aan dat er waarschijnlijk een technische communicatiefout is opgetreden in de achterliggende systemen. We moeten er even aan sleutelen om dit opgelost te krijgen. Ik denk dat je in de loop van volgende week een update mag verwachten!
Reputatie 8
Badge +19
Fijn Jurgen, bedankt..! 🙂
Ik probeer al een aantal dagen mijn bundel aan te passen, hierbij blijft de site hangen op het laden.
Heb geprobeerd om op verschillende computers in te loggen en met verschillende browsers helaas blijft het probleem hetzelfde.
Badge +13
@kathleen Ik heb de bekende storingen geüpdatet in de startpost. Dit is er een van. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing!
Niet zo zeer een probleem meer iets wat mij opviel. Op mijn tablet samsung met android 6 viel het mij ineens op dat de feedback optie die in dit screenshot te zien is alleen zichtbaar is in portret stand niet liggend. Dit is in de standaard browser en in chrome zo.

Reputatie 7
Badge +13
Hey Galdor68, het is apart dat je niet in beide standen de feedbackknop te zien krijgt. Weet je of je op de mobiele site van Telfort zit of op de PC site van Telfort zit? Dit kan namelijk nog een verschil in de weergave geven.
Het gaat in het vorig bericht om de mobiele versie van de site. Bij de pc versie van site heb ik in portret stand beide opties en liggend ziet het er zo uit op de tablet.

Reputatie 7
Badge +13
@Galdor68 bedankt voor het testen. Ik heb je een privébericht gestuurd om verder met je te kijken naar deze melding. Ik hoor graag van je!
Inloggen met tijdelijk wachtwoord van Telfort lukt niet. Is niet de eerste keer. Mijn eigen wachtwoord was juist maar ik kreeg weer een foutmelding, dus maar weer een tijdelijk wachtwoord aangevraagd waarmee het dus ook niet lukt.
Ik heb hier meer dan genoeg van en. Ik blijk bepaald niet de enige te zijn.
Wanneer zorgt Telfort eens voor een structurele oplossin; daar lijkt me reden genoeg voor gezien alle klachten hierover.
Het zal duidelijk zijn dat ik zeer boos ben!

Reageer