beantwoord

Ineens niet meer inloggen in Mijn Telfort

• 7 december 2017
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge
Hallo. Vanmorgen logde ik in op mijn telfort en heb daar een betaalafspraak gemaakt. Ik zou hier een bevestiging per mail van krijgen. Nadat deze uitbleef probeerde ik opnieuw on te loggen wat ineens niet meer lukte. Uiteindelijk nieuw ww aangevraagd, ook deze mail niet ontvangen (ook niet in spam) en nog steeds kan ik niet inloggen.
Dus 2 vragen, is de betaalafspraak gelukt? En waarom kan ik ineens niet meer inloggen?
Bedankt.
Mvg tp hol

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 9 december 2017, 11:25

Hey Tammie1977, ik kan me goed voorstellen dat dit voor verwarring zorgt! Zoals @GJC aangeeft, je kunt inderdaad problemen hebben gehad met inloggen wanneer je je wachtwoord opnieuw probeert in te stellen. Dit is inmiddels opgelost. Kun je het opnieuw proberen? Wat betreft de betaalafspraken. Klopt het dat je een betaalafspraak hebt gemaakt voor de laatste twee facturen oktober en november? Als dat zo is, dan zijn de betaalafspraken wel gelukt!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Over die betaalafspraak kan ik niets zeggen. Dat moet Telfort doen.

Wel weet ik dat er momenteel een probleem is met Mijn Telfort. Waarschijnlijk heeft het dus niets met jou persoonlijk te maken.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/info-bugs-en-storingen-in-mijn-telfort-64078/index4.html#post598198
Badge
Top bedankt voor je reactie. Hoop maar dat de rest gelukt is mss krijg k daar nog een reactie op.
Reputatie 4
Badge +6
Hey Tammie1977, ik kan me goed voorstellen dat dit voor verwarring zorgt! Zoals @GJC aangeeft, je kunt inderdaad problemen hebben gehad met inloggen wanneer je je wachtwoord opnieuw probeert in te stellen. Dit is inmiddels opgelost. Kun je het opnieuw proberen? Wat betreft de betaalafspraken. Klopt het dat je een betaalafspraak hebt gemaakt voor de laatste twee facturen oktober en november? Als dat zo is, dan zijn de betaalafspraken wel gelukt!

Reageer