In mijn Telfort bij opties ITV

• 11 juni 2012
  • 0 reacties
  • 2389 keer bekeken

Badge
Een Goede Middag,Een geruime tijd, nu 6 weken, ben ik bezig opm een tweede ITV ontvanger aan te vragen, als ik nu in log op "Mijn Telfort" krijg ik bij opties wijzigen ITV steeds de melding datEr is een probleem opgetredenWegens een technisch probleem is het tijdelijk niet mogelijk om Interactieve TV opties te wijzigen.Probeer het s.v.p. over enkele minuten nog eens. Excuses voor het ongemak.Nu begrijp ik best, dat er een storing of fout kan zijn , maar 6 weken lang???? daarbij komt ook nog het feil dat ik de helpdesk verschillendekeren heb gebeld over dit probleem, de ene verteld mij dat het na het weekend is opgelost ,de ander zegt toe dit bij de betreffende afdeling neer te leggen en ik wordt terug gebeld, de volgende verteld mij dat er nog een wijziging in het sysyteen was van een internet verhoging (dit Klopte) en dat het daarvoor niet mogelijk was nogmaals een wijziging te starten, dit aangenomen hebbende , is mijn internet in middels verhoogt tot 50 mbits dus weer getracht nu de itv opties te wijzigen ,maar ik krijg nogsteeds de melding van systeen dat er een probleem is opgetreden.Ik vraag mij nu inmiddels wel af of dit nu wel een technisch probleem is ,ofte wel een commercieel probleem is , als ik geen 2e ontvanger kan verkrijgen , syteemtechnisch, zet dat dan op het scherm en niet zo'n halfzachte boodschap waar je geen kant mee opkan , of te wel zog eens dat dit probleem van inloggen wordt opgelost.PS vertel mij nu eens Hoe ik een tweede ontvanger kan bestellen ?????/1) via internet opties wijzigen ----------> werkt niet2) via de klanten service of verkoop?? ------------> ook dat werkt nietHoe nu verder???????

Ger de Rooy.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer