beantwoord

ik weet mijn gebruikersnaam niet en mijn wachtwoord maar ik krijg geen mail of SMS.

  • 13 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik wil alleen maar een wijziging doorvoeren op mijn internet abonnement.
Hoe kan ik toegang krijgen???
icon

Beste antwoord door jimny 13 augustus 2018, 23:12

Als het goed is heb je indertijd toen je dit abonnement hebt afgesloten 2 brieven van Telfort ontvangen eentje met je gebruikersnaam en eentje met je wachtwoord

Neem onderstaande link eens door als je alles kwijt bent

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het goed is heb je indertijd toen je dit abonnement hebt afgesloten 2 brieven van Telfort ontvangen eentje met je gebruikersnaam en eentje met je wachtwoord

Neem onderstaande link eens door als je alles kwijt bent

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi nbussel, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag een wijziging wilt aanbrengen in jouw abonnement voor Thuis. Dit lukt alleen niet omdat je niet kan inloggen in Mijn Telfort. Dat is jammer. Nu heb je al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen? Alleen je krijgt geen mail om jouw wachtwoord te resetten? Dat is wel apart. Ik wil graag eens meekijken. Zou je daarvoor de naam van de contractant, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN willen toevoegen aan jouw profiel? Dit mag onder het kopje extra informatie. Deze is alleen voor jou en mij zichtbaar. Wil je dan in dit topic een reactie achterlaten als je dat hebt gedaan?

Ik hoor ook graag welke wijziging je wilt doorvoeren. Dan wil ik deze ook graag gelijk voor je in orde maken.

Reageer