beantwoord

ik verander mijn wachtwoord maar komt op een vage mail

• 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb mijn wachtwoord gewijzig maar dit mail adres komt mij exht niet bekend en wij gebruiken altijd 1 mail adres voor alles.

Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 april 2020, 08:03

Hoi @Dannydog, als je jouw Mijn Telfort wachtwoord probeert te wijzigen en daarbij zie je een onbekend e-mailadres, komt dat over het algemeen doordat je een bij ons onbekende gebruikersnaam hebt gebruikt. Ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt gehad met de collega's van de telefonische klantenservice. Als ik het goed begrijp is het inloggen toen gelukt. Werkt alles nu naar wens?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dannydog, als je jouw Mijn Telfort wachtwoord probeert te wijzigen en daarbij zie je een onbekend e-mailadres, komt dat over het algemeen doordat je een bij ons onbekende gebruikersnaam hebt gebruikt. Ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt gehad met de collega's van de telefonische klantenservice. Als ik het goed begrijp is het inloggen toen gelukt. Werkt alles nu naar wens?

Reputatie 1

Alles werkt, bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan :slight_smile:  Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer