beantwoord

Ik ontvang geen tijdelijk wachtwoord voor Mijn Telfort

• 18 februari 2013
  • 2 reacties
  • 2739 keer bekeken

Ik ben al drie weken bezig om een acount aan te maken zo dat ik mijn belminuten en smsjes enz in de gatten kan houden alleen elke keer als ik dit doe zegd hij we sturen een tijdelijk wachtwoord naar je mobiel maar ik krijg hellemaal niks, nu wordt er ook niet gereageerd op mijn emails die ik stuur maar ik wil wel graag mijn belminuten in de gatten houden hoe kan ik dit wel gewoon voor elkaar krijgen, ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen

mvg

lisa
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 19 februari 2013, 11:11

Welkom op het forum Lisaderuiter!
Erg vervelend dat je niet kunt inloggen via Mijn Telfort. Ik begrijp dat je graag overzicht wilt houden.
Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kijk ik voor je na wat ik hierin voor jou kan betekenen.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Lisaderuiter!
Erg vervelend dat je niet kunt inloggen via Mijn Telfort. Ik begrijp dat je graag overzicht wilt houden.
Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kijk ik voor je na wat ik hierin voor jou kan betekenen.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Lisaderuiter,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb in een privébericht jouw tijdelijke wachtwoord toegestuurd.

Denise

Reageer