beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op mijn telfort

• 18 mei 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

ik kan niet meer inloggen op mijn telfort. Ik ben zowel mijn gebruikersnaam als mijn wachtwoord kwijt. 

Daarnaast kom ik niet meer op mijn emailadres die geregistreerd staat bij mijn telfort.

Hoe kan ik nu mijn emailadres (laten) wijzigen zodat ik een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord kan aanvragen. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 mei 2020, 14:24

Hoi @Peter71, je geeft aan niet meer in Mijn Telfort te kunnen. Kan natuurlijk gebeuren. We gaan zorgen dat je weer in Mijn Telfort komt. Want in Mijn Telfort kun je ook jouw wachtwoord wijzigen voor jouw e-mailadres. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en een e-mailadres waar je nog wel toegang tot hebt? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan zorg ik dat je weer in Mijn Telfort kan komen. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Dat klinkt niet goed en ben je kortgeleden naar een andere provider overgestapt en zoniet zijn alle facturen betaald 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Peter71, je geeft aan niet meer in Mijn Telfort te kunnen. Kan natuurlijk gebeuren. We gaan zorgen dat je weer in Mijn Telfort komt. Want in Mijn Telfort kun je ook jouw wachtwoord wijzigen voor jouw e-mailadres. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en een e-mailadres waar je nog wel toegang tot hebt? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan zorg ik dat je weer in Mijn Telfort kan komen. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het via een andere weg gelukt is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer