beantwoord

Ik kan niet meer in mijn telfort

• 4 november 2019
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik kan niet meer in mijn Telfort inloggen. Ik weet mijn wachtwoord niet meer, maar elke keer als ik een nieuw wachtwoord op vraag, wordt deze gestuurd naar een telefoonnummer en e-mailadres wat niet van mij is. Terwijl ik toch elke keer mijn eigen telefoonnummer in typ... 

Aan de klantenservice heb ik niets, want zodra ik mijn vraag heb ingesproken wordt de verbinding verbroken en krijg ik een sms'je met een link, waar ik niets mee kan omdat ik niet meer kan inloggen...

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2019, 16:10

Is het met een nieuw account opgelost @Ellen666? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Ellen666, welkom bij ons op het Forum. 

Ik lees dat het niet meer lukt om in te loggen in Mijn Telfort voor jouw mobiele abonnement. Hier heb je al over gebeld, alleen je kreeg niemand aan de lijn. Als je na de sms aan de lijn blijft, deze dus niet verbreekt krijg je iemand te spreken. Maar daar is het nu al te laat voor excuses. 

Het lijkt in ieder geval niet goed te gaan met Mijn Telfort. Ik wil je aanraden om een nieuw account aan te maken. Dan moet je zeker weer in kunnen loggen. Ik hoor het graag. 

Reputatie 8
Badge +12

Is het met een nieuw account opgelost @Ellen666? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer